NOTD: Water marble

luni, august 06, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

            

    Dupa cum va spuneam, acum fix o saptamana m-am intalnit cu Alexia, si inevitabil discutiile noastre au ajuns si la capitolul manichiura. Eu ii povesteam cat de usor este sa faci o manichiura Newspaper, iar ea incerca sa ma convinga ca water marble este o tehnica usoara (eu esuasem de 2 ori pana acum si nu doream sa mai incerc).
    Ei bine, m-am lasat convinsa, iar sambata avand in vedere ca am fost foarte matinala si aveam timp la dispozitie am mai dat o sanasa acestui tip de manichiura…O sa va spun ca e o tehnica usoara data viitoare, pana atunci mai exersez.
    Acesta este rezultatul meu, sunt sigura ca la urmatoarea manichiura ma voi descurca mai bine, acum am incercat sa “prind” tehnica:










Produse folosite:



Ce ziceti? Va place "opera mea"? Promit ca data viitoare va arata muuuult mai bine. ;))
Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

0 comentarii: