Review: Lotiune de corp Balea Juicy Melon

luni, august 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incepem saptamana cu review, mai schimbam ordinea postarilor pentru a nu avea monotonie pe blog, nu?
    Astazi doresc sa va prezint o loriune de corp, potrivita pentru vara, pe care am prins-o la oferta in magazinul DM. Este vorba despre lotiunea de corp Balea - Juicy Melon.
    Daca nu ati sesizat-o pe rafturi, arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Culoare/ consistenta:




Ingrediente:


Ce spune producatorul:


Ce spun eu:
- mi se pare o lotiune perfecta pentru vara;
- are o consistenta usoara (nu este la fel de consistenta ca si Lotiunea de corp cu aroma dulce Balea Young prezentata aici) care se absoarbe rapid in piele, fara a lasa o pelicula grasa si lipicioasa pe suprafata acesteia;
- mi-am simtit pielea hidratata, dar pentru linistea mea sufleteasca am aplicat doua straturi pe picioare pentru a fi sigura ca isi face treaba;
- culoarea lotiunii este alba iar mirosul de pepene ma incanta si persista o perioada destul de indelungata pe piele;
- ambalajul mi se pare practic sistemul de inchidere sigur, am facut si o proba a sa, am apasat cu putere partea de jos a lotiunii pentru a crea presiune, iar acesta nu s-a deschis;
- are o cantitate de 200 ml;
-  valabilitate - 2014;
- se comercializeaza in lantul de magazine DM, este produsa in editie limitata, eu recunosc, ca am vanat-o pana sa o gasesc;
- am achizitionat-o la un pret promotional de aproximativ 7 lei, raportul calitate/pret fiind foarte bun dupa parerea mea.

In concluzie, este o lotiune de corp bunicica (spun acest lucru din cauza consistentei si da, stiu ca am un fix pe aceasta tema), perfecta  pentru vara dar, pe care nu o recomand in timpul iernii - probabil din acest motiv au si creat editia limitata. :)

Ati folosit aceasta lotiune? Daca da, ce impresie v-a lasat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like

0 comentarii: