Colectia mea de creme

sâmbătă, august 18, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Acum "cateva postari" va impartaseam pasiunea mea pentru cremele de corp. Astazi am decis sa va si prezint colectia mea de creme cu care ma rasfat in fiecare zi sau seara in functie de starea mea de spirit. Am ales mereu sa incep mai multe creme pentru ca in momentul in care ies de la dus sa am din ce alege, dar intotdeauna trebuie sa am si cateva neincepute, just in case, la sectiunea provizii. Acum incerc sa ma abtin cand vad ceva tentant si sa ma conving ca am suficiente, ca trebuie sa consum din ce am. Sper sa si reusesc, voi tineti-mi pumnii.:)
    Destul cu palavrageala sa trecem la treaba:

- Body Butter Cien - este preferatul meu, review aici, il caut cu disperare prin Lidl-uri nu stiu ce voi face cand il voi termina...


- Lotiune de corp cu aroma dulce Balea Young - dupa cum am mai spus Balea provoaca dependenta, review aici.


- Lotiune de corp energizanta cu vanilie - Avon - review aici, ma pot lauda ca am reusit sa o termin zilele trecute;


- Lotiune de corp Bebe young care - Abendschimmer - doar testata inca nu o folosesc;


- Lotiune de corp Balea - Juicy Melon - review in curand;


- Lotiune de corp Balea Young cu mango si vanilie - review in curand;


- Bodybutter Balea cu unt de cacao, inca nu l-am inceput, isi asteapta randul dupa ce il termin pe cel de la Cien;


- Pe lista exponatelor de muzeu ...crema de corp After hours Oriflame, am iubit-o, am suferit cand a fost scoasa din productie, am achizitionat-o in mai multe exemplare in momentul incare am "prins-o" intre-un flyer iar pe aceasta am pastrat-o pana cand...a expirat....



    La sfarsit...poza de grup:


Aceasta ar fi colectia mea. Ca e mica, sau e mare...voi decideti....Eu pot spune doar ca imi plac toate si ca momentan sunt suficiente pentru mine.

    Voi ce creme iubiti? Va place sa fiti furnicutze strangarete la fel ca si mine sau aveti un spirit mai practic si le consumati "proaspete"?

Kiss Kiss si un weekend de vis!













You Might Also Like

0 comentarii: