I think I have a problem...

sâmbătă, august 11, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    O cunoasteti pe Gabriela? Ei bine, eu pot spune ca datorita ei am dezvoltat o mica obsesie pentru produsele Balea. Ne arata mereu achitiile zilei in perioada vacantei petrecute in Germanica si imi era "ciuda" pentru ca unele produse prezentate nu le gaseam in Romanica. 
    In momentul in care a revenit pe plaiurile mioritice, s-a gandit si la noi, cei necajeti si a organizat un blog sale. Initial am spus ca ma abtin, dar vazand cum se vand produsele incepeam sa regret din ce in ce mai mult decizia luata, asa ca marti, m-am hotarat i-am transmis un mail cu comanda mea iar ieri...erau ale mele... 

    Am mai avut o victima, o colega, care a ales si ea 2 geleuri de dus, iar eu regret ca nu am luat mai multe pentru ca am impresia ca nu sunt suficiente.

Oare am o problema? Ce ziceti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: