Poftiti la....Paltinis?

duminică, august 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca as putea sa fac o rubrica speciala cu titlul "Poftiti la...", dar mi-e teama ca vine iarna iar titlul s-ar putea schimba in Poftiti la Cabana Plapumioara. ;)) Dar sa nu fim pesimiste si sa gandim atat de departe pentru ca vara este aici, canicula ne fierbe la propriu iar eu caut locatii racoroase...
    Postarea de astazi trebuia sa ne duca la un lac montan, mai departe de Paltinis dar cerand informatii suplimentare in momentul in care am ajuns in statiune, ni s-a spus ca nu avem ce cauta pe un drum forestier fara o masina 4x4 asa ca...Lacul Negovanu ...ne vedem cand facem rost de un mijloc de transport corespunzator, momentan ramanem la Paltinis.
    Statiunea Paltinis este situata in centrul Romaniei (judetul Sibiu), pe coasta de nord-est a muntilor Cindrel (Carpatii Meridionali), in mijlocul unor paduri de conifere, sub virful Oncesti, la 90 km de Medias si la 32 km SV de municipiul Sibiu. 
    Cu parere de rau va spun ca in statiune nici macar nu am facut poze, totul este semi-pustiu, o recomand doar daca doriti liniste, racoare si cam atat. In sezonul rece, in schimb recomand statiunea iubitorilor de sporturi de iarna, mi se pare potrivita, iar de anul trecut beneficiaza de 2 partii.
    Noi am hoinarit la iesirea din statiune, pentru ca am dorit sa vedem si drumul respectiv, daca ne putem incumeta sa il parcurgem, dar ne-am hotarat sa nu fim rebeli pentru ca era si destul de tarziu si un apus fotografiat in Paltinis, nu e de refuzat. Am urcat putin in zona telescaunelor, am colidat putin prin zona padurii, si ne-am racorit, de fapt acesta fiind scopul mini-excursiei.





    
Ne-am delectat cu zmeura si afine..de ce nu?


Iar dupa ce ne-am relaxat la racoare, am alergat repejor sa prindem si apusul:



Bineinteles, la sfarsit o poza cu subsemnata, racorita chiar mai mult decat era necesar:


In concluzie, a fost o excursie care nu a fost planificata tocmai cum a iesit, dar a fost relaxanta si placuta. Oricum aveam in plan si Paltinisul, asa ca si plimbarea a fost binevenita iar fructele delicioase.

Voi pe unde hoinariti in acest weekend? Ati fost prin Paltinis?

Kiss Kiss si o duminica de vis! 

You Might Also Like

0 comentarii: