InstaMania #22

luni, ianuarie 05, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A trecut si 2014 ... A trecut si vacanta ... Timpul zboara.... Stiam acest lucru asa ca nu ma mai plang si incep saptamana cu un nou episod din InstaMania. Am tras chiulul in ultima perioada asa ca am decis ca postarea de azi sa fie mai mult o retrospectiva a zilelor de vacanta care s-au evoporat si singura dovada a existentei lor o constituie pozele pe care le-am facut.


    Nu pot sa spun ca am facut foarte multe poze, am incercat ca in aceasta perioada sa pastrez distanta fata de calculator si tot ceea ce inseamna tehnologie si pot sa spun ca adesea mi-a reusit.
    Am inceput vacanta cu activitati casnice si cu definitivarea bagajelor iar la sfarsit...am atacat crema de cocos Deluxe pe care o primisem de la Deena. Crema aceasta este divina, daca n-ati incercat-o pana acum va spun sincer ca trebuie sa-i dati o sansa. In momentul in care Deena mi-a spus ca are gustul cremei care se gaseste in interiorul bomboanelor Rafaello am fugit sa o iau dar.... ia-o de unde nu-i. In LIDL erau toate sortimentele cu exceptia acesteia. Chin, jale si necaz... Prima surpriza a venit de Mos Nicolae cand in ghetute am descoperit borcanasul minunat iar a doua surpriza a venit de la spiridusii Deenei care de asemenea mi-au adus unul. Se pare ca atunci cand plang cineva ma asculta, ha ha.


    Trebuia sa vizitam Sibiul cu-ale sale jocuri de lumini.


    Si un vin fiert e mereu binevenit.


    Mosul nu putea sa vina si sa ma gaseasca fara roscatul de care m-am indragostit asa ca am fost nevoita sa-mi reimprospatez nuanta parului. Sunt foarte multumita de Loncolor, o sa-i dedic un review in curand.


    Craciun, liniste, relaxare ...


    Prieteni care au grija de silueta mea...


    Mai multa relaxare ....


    Revelionul a trecut in doi timpi si trei miscari. Stiu ca am ajuns la locatie la ora 21, stiu ca la ora 24 am iesit rapid afara, am inghetat teribil si stiu ca pe la 5 sotul Deenei ne transporta acasa. Nu stiu cand a trecut timpul, cert e ca ne-am simtit excelent si am si uitat de poze. Singura dovada e una apetisanta, tortul Oreo preparat cu drag de Deena. Yummy!


    Nimic nu se compara cu o portie de cozonac facut de bunica mea si o delicioasa cacao cu lapte.


    Dupa multa leneveala am iesit din casa si am facut putina miscare prin zapada. Ne-am simtit excelent, am facut multe poze si am ras sa ne prapadim (in special de outfitul meu de cosmonaut).


    Prima poza cu "ghetute" din acest an. 


    N-am renuntat la jogging dar zapada de pe pista ne-a facut sa obosim destul de repede. Oricum am profitat de zapada si in timp ce alergam ne-am si bulgarit putin. A fost tare amuzant.


    Scurt si la obiect, zapada de pe "carosabil" ne-a obosit rau....


    Ieri am mai profitat de stratul pufos de zapada si am iesit la o plimbare prin Sibiu.



    De foarte mult timp nu am fost atat de incantata de o fotografie. Aceasta e preferata mea!


    Gata! Cred ca n-am postat niciodata un articol cu atat de multe poze dar sper ca v-a placut.
    Nu uitati ca va astept si pe Instagram, eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like