NOTD: Negative space

luni, ianuarie 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru ca-mi era tare dor sa incerc ceva nou dar timpul nu-mi era tocmai cel mai bun aliat am decis sa impac si capra si varza si lupul si am incercat o manichiura putin mai diferita. Este vorba despre negative space, o manichiura in care unghia naturala reprezinta spatiul pozitiv, evidentiat cu ajutorul nuantelor care o inconjoara. Hmm...v-am incurcat?
    O sa vedeti mai jos despre ce e  vorba.
    Eu am fost ajutata de benzile pentru nail art pentru ca sunt foarte usor de utilizat (cea mai mare parte a timpului se pierde in momentul aplicarii lor) iar rezultatele obtinute cu ajutorul lor sunt demne de laude. Datorita fatului ca nu le-am mai folosit de ceva vreme mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu tehnica dar pana la sfarsit am reusit (dupa cum se poate observa si pe unghiutele mele). Secretul consta in aproximarea timpului optim dintre aplicarea ojei si indepartarea lor. Eu am folosit o oja semitexturata si din acest motiv la primele doua degetele rezultatul arata putin cam dezamagitor.
    La sfarsit am mai adaugat si niste ornamente asa...pentru design, am aplicat top coat si gata manichiura mea. 







    Deci, ce parere aveti despre manichiura mea? 
    Eu sunt de parere ca m-am descurcat onorabil pentru o prima incercare si cu siguranta voi incerca si alte combinatii.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like