Review: Sleek Brow Kit

joi, ianuarie 15, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca stiti ca sunt o fana a produselor Sleek si ca mereu ma tenteaza produsele lor. Ei bine, Mos Craciun m-a cadorisit cu produse la care visam de ceva vreme si printre care s-a numarat si kit-ul pentru sprancene.
    Alexantza a laudat atat de mult acest kit incat ajunsesem sa il visez noaptea. Dimineata ma trezeam si ma intrebam daca am cu adevarat nevoie de el si imi raspundeam fara sa fiu nevoita sa imi cercetez portfardul: Nu, n-ai nevoie ... Aveam un produs similar de la MUA de care eram foarte multumita si imi propusesem sa achizitionez kit-ul sus numit doar dupa ce il voi termina pe acesta.
    Si-a venit Mosul si m-a surprins iar planurile mele s-au dus pe apa sambetei... Va dati seama ca n-am avut cum sa rezist in fata sa. L-am fotografiat rapid, am incercat sa ma abtin dar apoi mi-am spus ca am doar o viata si trebuie sa profit de fiecare clipa! 


    Ambalat intr-o cutie de carton neagra si misterioasa, kitul iese usor la suprafata. Materialul plastic negru, mat, specific produselor Sleek te face sa ridici cu nerabdare capacul si sa descoperi continutul.


    Recunosc ca, la prima vedere m-am gandit ca Light o sa fie prea deschis pentru sprancenele mele dar m-am inselat. M-am uitat la fard care parea destul de deschis iar apoi m-am indreptat rapid spre ceara.
    In momentul in care am aplicat-o am exclamat un Wow! mare si tare si am zambit. Am inteles de ce lauda toata lumea acest kit.
     Ceara se intinde usor si te ajuta sa iti conturezi usor sprancenele, imblanzeste si fixeaza firele rebele iar tu nu trebuie sa depui niciun efort pentru a ajnge la rezultatul dorit.
    Kit-ul mai contine doua pensule si o mini-penseta dar eu prefer sa folosesc o pensula unghiulara rigida pentru o aplicare cat mai precisa. 


    Este buildable, astfel incat putem sa construim nuanta la care dorim sa ajungem iar rezistenta sa este de invidiat. Fie ninsoare, fie vant sprancenele mele raman frumos conturate pe toata durata zilei.
    Swatch & demo:


    Va spun sincer ca de cand am inceput sa il folosesc am renuntat la vopseaua de sprancene deoarece sunt foarte multumita de el. Il manevrez in timp record si nu am nimic de obiectat la adresa sa (da, trebuie sa recunosc ca in diminetile acelea cu care ne confruntam cel putin o data pe saptamana, in care simtim ca daca nu iesim din casa in acel moment o sa intarziem la munca, scoala ..s.a.m.d. mai pufai si nu stau sa le bibilesc ca la carte...).
    Are o cantitate de 3.8 grame si o valablitate de 18 luni de la deschidere. Poate fi achizitionat de pe makeup-shop.ro la un pret de 52 lei (l-am prins pe Mos, stiu de unde s-a aprovizionat).

    In concluzie, doresc sa va spun ca iubesc acest kit si nu-mi mai pot imagina viata fara el. Primeste un mare DA din partea mea si cu siguranta o sa il achizitionez dupa ce il voi termina.

Voi l-ati folosit? Ce parere aveti despre kit-urile de acest gen?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like