Review: Missha M Perfect Cover BB Cream

joi, ianuarie 08, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca nu mai e un secret pentru nimeni ca sunt o fana a BB cremelor  si mi-ar placea sa le testez pe toate. Recunosc ca in 2014 am fost mai cumpatata decat in anii care au trecut si nu mi-am permis sa achizitionez alte produse pana nu am resusit sa elimin macar un produs din portfard. 
    Avand in vedere faptul ca folosesc zilnic fond de ten sau BB/CC Cream aceasta sarcina a fost destul de usoara si am reusit sa termin cateva produse iar in luna noiembrie nu am putut sa rezist (desi mai aveam cateva produse pe stoc) si dupa ce am citit articolul Deenei in care se declara indragostita irevocabil si iremediabil de Missha M Perfect Cover BB Cream l-am bagat rapid in cos si am apasat butonul trimite.
     Am optat pentru varianta mini deoarece am ales o nuanta de care mi-era teama ca nu mi se va  ma potrivi in toiul iernii - no. 23 Natural Beige .
    In momentul in care am primit-o i-am admirat ambalajul, elegant, imbulinat cu o combinatie reusita intre visiniu si argintiu, dar am trecut repede peste aceasta etapa deorece eram curioasa de continutul sau.


     In interiorul cutiutei din carton am descoperit un tub de 20 ml, la fel de elegant cu un capac argintiu care iti inspira incredere te ademeneste sa-l incerci.


    N-am stat pe ganduri si cu emotii l-am desurubat si am atacat continutul. In momentul in care i-am zarit nuanta am rasuflat usurata deoarece nu era prea inchis asa ca eram sigura ca ne vom intelege de minune la acest capitol.

    Swatch:


    Sistem de dozare:


    Acum o sa fac o mica paranteza. Doresc sa va spun ca din pacate, in aceasta perioada apartamentul meu nu beneficiaza de prea multa lumina naturala iar vremea din ultima perioada mi-a ingreunat foarte mult activitatile specifice unui beauty blogger. Din acest motiv relatia cu Missha a fost una de hate-love.
    In momentul in care am aplicat-o pe ten nu am avut acea reactie de entuziasm la care ma asteptasem la inceput. Mi se parea ca finishul sau nu este compatibil cu tenul meu, mi se parea ca nu radiaza de sanatate (asa cum mi se parea ca ar fi trebuit sa arate un produs de acest gen) iar acoperirea sa nu ma multumea.
    Dupa ce m-am intalnit de cateva ori cu Deena (care probabil ca isi spunea ca am probleme psihice) am inceput sa fiu si mai atenta la efectele sale. La un moment dat o intrebam daca nu i se pare ca tenul meu arata tern, fara stralucire iar ea spunea: Nuuu! Apoi o intrebam de alte aspecte referitoare la tenul meu iar ea ma privea ciudat ... Cireasa de pe tort a fost reprezentata de o intalnire dupa 9 ore de munca, iar dupa intrebarile de rigoare am afirmat ca nu am folosit pudra: Cum nu ai folosit pudra si tenul tau arata asa? Hmmm ... Atunci am inceput sa ii apreciez calitatile. Da, avea dreptate. 
    Chiar dupa 9 ore de munca, timp in care sa nu cumva sa credeti ca stau cuminte, deoarece am un semi-tic in care imi tot ating fruntea asa...ganditoare, produsul era la locul sau fara sa am nevoie de retusuri suplimentare.
    De asemenea, ecranul telefonului meu arata mult mai bine dupa o convorbire telefonica in comparatie cu alte produse pe care le foloseam pana acum.
    In vacanta de iarna, ajunsa acasa la parinti am vazut adevaratele efecte. Lumina este excelenta si pot observa chiar si cele mai mici imperfectiuni asa ca review-ul 100% obiectiv abia atunci a inceput.
     La fel ca toate persoanele cu ten normal/mixt ma confrunt cu pori dilatati si pe alocuri (in zona nasului) cu puncte negre. Ce face Missha? Le acopera cu succes fara sa incarce tenul. 
     Avand in vedere faptul ca are o consistenta usoara, este buildable si putem sa-i "construim" intensitatea si puterea de acoperire prin mai multe straturi. Pentru mine aceasta a fost adevarata provocare. Desi sunt o fana a unui finish cat mai natural, cu Missha am simtit nevoia unei acoperiri mai puternice asa ca nu am aplicat mai multe straturi, am preferat sa aplic de la inceput o cantitate mai mare. De fiecare data ma folosesc de degete pentru ca mi se pare ca am cea mai buna dexteritate cu ajutorul lor dar o sa incerc si o pensula pentru ca sunt foarte curioasa de puterea sa de acoperire folosind si diverse accesorii.
    Sunt foarte multumita de el si la capitolul hidratare. Dupa ce il aplic imi simt tenul hidratat, senzatia aceea placuta de "proaspat".
    Chiar daca nu sunt o fana a produselor destinate tenului cu diverse "arome", imi place M Perfect Cover pentru ca are un iz usor, fresh, deloc deranjant. Acesta este un plus din partea mea.
    Un alt capitol pentru care beneficiaza de urale este cel al protectiei. SPF 42 este perfect. Simt ca are grija de tenul meu si pot iesi la soare fara sa-mi fac probleme referitoare la capacitatile sale.
     Nuanta sa se adapteaza perfect tenului meu. Recunosc ca mi-ar fi placut un produs cu un subton rozaliu dar si Natural Beige ma multumeste. Aspectul este intr-adevar natural, nu simt efectul de masca in momentul in care il aplic, nu trebuie sa ma chinui sa il uniformizez pentru a nu avea diferenta intre gat/fata.

    In cazul in care va intereseaza, M Perfect Cover BB Cream SPF42 contine:
Water(Aqua), Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Mineral Oil, Phenyl Trimethicone, Talc, Arbutin, Hydrolyzed Collagen, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane, Adenosine, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, PEG-10 Dimethicone, Polyethylene, Beeswax(Cera Alba), Glycerin, Propylene Glycol, Caviar Extract, Algae Extract, Rosa Canina Fruit Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Fagus Sylvatica Bud Extract, Ceramide 3, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Chloride, Fragrance(Parfum), Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, MAY CONTAIN[+/-; Titanium Dioxide(CI 77891), Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)]

     Are o garantie de 12 luni de la deschidere dar sunt convinsa ca pana la expirarea perioadei de valabilitate va fi de mult inlocuit.
    Produsele cosmetice Missha pot fi achizitionate de pe aoro.ro iar  M Perfect Cover BB Cream are pret de 32 lei.
    In concluzie, ma declar multumita de proprietatile acestui produs si imi pare tare rau ca nu l-am apreciat la adevarata sa valoare de la inceput (cu lumina nu-i de gluma!). Primeste un mare DA din partea mea si revin si eu la concluziile Deenei, imi pare rau ca nu am achizitionat varianta full size. Data viitoare n-o sa mai repet greseala!

    Voi ati incercat Missha M Perfect Cover BB Cream? Sunt curioasa daca sunteti de acord cu mine.

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like