OOTD: Red hair don't care!

marți, ianuarie 20, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Revin cu un nou titlu foooarte inspirat, nu-i asa?
    Ei bine, asta este adevarul. De cand sunt roscata am devenit si mai indrazneata. Imi place sa incerc lucruri noi, combinatii noi si chiar si nuante noi. De aceasta data ma refer si la nuanta parului care e si mai rosiatiaca si-mi place la nebunie. Pentru urmatoarele saptamani am ales R4 de la Loncolor Trendy Colors si apoi o sa trec la un rosu mai intens. Indrazneata foc!
     Sa trecem la tinuta de azi, pentru ca totusi martea e zi destinata outfiturilor nu povestilor cu si despre roscate.
     Am optat pentru o combinatie la fel de indrazneata ca si nuanta parului meu: rosu, negru si bleu iar rezultatul  pe cuvant ca m-a surprins. 


    Pardesiul bleu mi-a atras atentia de la prima vedere si am asteptat cu nerabdare momentul in care sa il scot la promenada. Recunosc ca e cam devreme pentru o combinatie bumbac si in dar era atat de frumos incat n-a scapat. Mi se pare perfect pentru o zi de primavara (in cazul in care purtati ceva putin mai gros pe dedesubt) dar si pentru o zi de vara. Am optat pentru marimea M si ma bucur pentru ca e drept, lejer si poate fi purtat intr-o multime de combinatii. Singura problema este ca se sifoneaza destul de usor dar am decis sa-l port in momentele in care voi fi pieton si nu voi risca sa-i stric tinuta.



    Mi-am dorit de foarte mult timp o fusta de acest gen si am asteptat-o cu nerabdare pe cea pe care v-o prezint astazi. A ajuns dupa o luna si o saptamana la posta vamala si am zambit in momentul in care am vazut-o. Din pacate fermoarul e de o calitate destul de slaba si se joaca cu nervii mei dar in rest ... n-am nimic de obiectat la adresa ei (din ce am observat nici modelul de pe site nu e tivit, cred ca tivul nu e in voga in 2015). E destul de comoda, are lungimea pe care o prefer si poate fi purtata atat in cadrul unor tinute elegante cat si in cadrul unor tinute de zi, depinde doar de voi si de curajul vostru.




    Bluza cu mansete din piele? Da, va rog! Daca inainte ma temeam de articole vestimentare care contin nuante rosiatice de aceasta data mi-am propus sa fiu rebela si am constatat ca nu-i rau deloc. Ce ziceti?



Am purtat:
Pardesiu Zara via: Kurtmann - aici;
Fusta  - aici;
Bluza Zara via: Brand Circus - aici;
Dresuri - Sosetaria.ro;
Botine - Lovely Shoes.


    Cam atat pe ziua de azi. 
    Sper ca v-a placut tinuta mea si astept cu nerabdare comentariile voastre.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like