Vinerea imbulinata #49

vineri, ianuarie 09, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri, mercurul din termometre incepe sa creasca (dupa cum spuneam si pe fan page astazi sunt -15 grade fata de ieri cand am beneficiat de o generoasa temperatura de -21 grade) iar noi va invitam la o noua imbulinare.
    Pentru episodul de azi am optat pentru o baza nude peste care am presarat ordonat in diagonala buline turcoaz si galbene de dimensiuni diferite.
    Manichiura rezultata mi se pare simpla, purtabila in orice moment al zilei indiferent de natura ocupatiei noastre.



Am folosit:
Oja Orly French  Manicure - Angel Face - baza;
Oja Golden Rose - no. 48;
Oja Flormar - no. 429;
Trind Nail Brightener.




    Ce parere aveti despre propunerea mea?
    Nu uitati sa le vizitati si pe partenerele mele imbulinate Alexia si Alexantza pentru ca sunt sigura ca ne vor surprinde cu manichiuri deosebite.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like