3 pentru sezonul cald

sâmbătă, mai 23, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vine vara bine-mi pare! Cine se mai bucura? Cine canta alaturi de mine?
    Si daca sezonul cald se apropie cu pasi hotarati, acum mai mult ca oricand trebuie sa avem grija si de aspectul pielii noastre, sa o rasfatam, sa o hidratam.
    Astazi doresc sa va prezint trei produse pe care mi-am propus sa le folosesc pana la ultimul strop. Daca stau bine sa ma gandesc, aceste produse sunt cele spre care ma indrept cel mai mult in ultima perioada. Imi plac aromele fresh, proaspete si mi se pare ca dansele se potrivesc la fix!
    Sa incepem!


    Skinnergy So pampered! de la Elmiplant a beneficiat de un intreg articol aici. Este ultima descoperire in materie de produse destinate ingrijirii pielii si va spun spun ca merita atentia voastra. Aroma pe care am ales-o este usor dulceaga, potrivita pentru trecerea de la primavara la vara. Hidrateaza excelent si are o consistenta de nota 10!


    Untul de corp I love mango & papaya este un vis exotic. Combinatia dintre cele doua arome mi se pare extrem de reusita, iar efectul de milioane. Este un unt de corp consistent, care hidrateaza iar in momentul in care ridici capacul si ii simti aroma... zau ca ai impresia ca hoinaresti pe o plaja si te racoresti consumand un smoothie aromat... Yummmm....
    Mi se pare perfect pentru sezonul cald datorita aromei sale revigorante si proprietatilor sale hidratante. Mi-am propus sa profit cat mai mult de el, pentru ca este un produs care isi respecta descrierea in proportie de 100% - smell delicious- feel delicious!


    Despre Enchanted Apple v-am mai povestit aici spunadu-va ca il consider perfect pentru sezonul cald. Ei bine, acesta bate la usa asa ca laptele de corp a fost scos de la "naftalina" si a ocupat locul sau de cinste in baie, in zona produselor dedicate ingrijirii pielii.
    Imi place foarte mult, e una dintre aromele mele preferate si face fata cu brio chiar si in fata zonelor cu piele uscata si foarte uscata. Nota 10 din partea mea!


    Acestea sunt cele trei produse catre care se va indrepta toata atentia mea in aceasta perioada: ceva fresh-dulceag, ceva fresh si ceva fresh special (nu stiu cum as putea sa descriu laptele de corp).
    Nu pot sa promit ca voi reusi sa stau departe de tentatii dar.. ma voi stradui.
    Voi ce alegeti in sezonul cald?

Avem preferinte asemanatoare?

Kiss Kiss Dee


 

You Might Also Like