I wish...

sâmbătă, mai 16, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E weekend, e dimineata si singurele lucruri la care ma gandesc in timp ce imi savurez cafeaua sunt produsele cosmetice. Si daca tot ma gandesc la ele, mi-a venit ideea unei noi postari de tip wishlist. Imi plac mult articolele de acest gen si banuiesc ca nu sunt singura curioasa din blogosfera.
    Ca de obicei, am ales cinci produse dupa care tanjesc de ceva vreme iar astazi va impartasesc si voua micile mele obsesii.


    Probabil va intrebati care e motivul pentru care le-am numit obsesii. Ei bine, sunt produse la care ma gandesc din momentul in care au fost lansate dar de fiecare data cand voiam sa le achizitionez apelam la cumpatare si ma linisteam... Nu e usor, credeti-ma...
    Primul produs din aceasta categorie este pudra iluminatoare MUA - Undress your skin. Cred ca a fost lansata in urma cu doi ani si de atunci o tot admir, oftez si ma gandesc cat de bine ne-am intelege. In acelasi timp ma gandesc ca mai am produse asemanatoare iar experienta pe care o am cu blush-ul interminabil MUA no. 06 ma face sa ma gandesc daca o sa pot sa o consum sau o voi abandona....
Sursa

    Din clipa in care am citit articolul  Ruxandrei, cel in care prezenta gelul pentru sprancene NYX, mi-am spus ca trebuie sa il am. Acum a fost lansat si in Romania si imi doresc sa il "bifez" cat mai curand.

Sursa

    Lip stain-uri ieftine? Da, va rog! Imi doresc unul rosu si unul visniu. Nimic mai mult. Parol!

Sursa
    Nu stiu cum reusesc dar, in ultima perioada ratacesc oje pe care nu le mai gasesc. Ultima oja pe care am pierdut-o e neagra si zau ca ma simt incompleta fara o oja de acest gen. Trebuie sa achizitionez alta, urgent!

Sursa
    Ultima dar nu cea din urma e... masca Apivita. Am auzit doar laude la adresa acestor produse si imi doresc foarte mult sa le incerc. Sortimentul cu rodie a fost primul care mi-a atras atentia. Yumm!

Sursa

    Cam atat! Cred ca am reusit sa concep o lista decenta si realizabila si abia astept sa bifez toate produsele pe care le-am enumerat.
   Voi ce aveti pe lista? Avem produse in comun?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like