OOTD: Comfy

marți, mai 12, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Incep sa cred ca imi pierd inspiratia. Am inceput sa compun de mai multe ori textul pentru aceasta postare si de fiecare data l-am sters fiindca mi se parea ca nu se potriveste cu subiectul zilei. Sa fie oare din cauza zilei de marti? Sa fie oare vremea nehotarata care ma face sa fiu la fel? Hmmm...
    Pentru astazi am ales o tinuta confortabila pentru ca in ultima perioada, in timpul liber ma indrept fie pre blugii boyfriend care sunt extrem de comozi, fie spre o pereche de pantaloni de trening pe care ii port in diverse combinatii. Renunt la outfiturile care... atrag atentia si aleg ceva care nu iese in evidenta si ma face sa ma simt libera.
    

    O camasa "aruncata" peste un maieu, incaltaminte comoda si un coc cu aer neglijent (care spre uimirea mea este destul de greu de conceput si pastrat) si sunt gata. Un outfit care mi se pare perfect pentru o zi de weekend, in care activitatile diversificate ar putea sa ne monopolizeze atentia.




    Am purtat:
Camasa - aici;
Maieu - Stradivarius via. Kurtmann;
Blugi - Stradivarius via. Brand Circus;
Balerini - Poema (old);
Bratari - Soufeel & random;
Colier - gift from Alexantza.



    Voi ce parere aveti despre tinutele lejere? 
    De purtat sau de evitat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like