Somn usor...

joi, mai 21, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Nu v-am spus pana acum dar... sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de conditiile in care dorm. Daca pot sa ma acomodez cu un pat mai incomod, trebuie sa recunosc ca nu suport galagia, zgomotele de orice fel (am un auz fin si ma deranjeaza inclusiv zgomotul pe care il face televizorul atunci cand are volumul zero....atat de rea sunt!) iar cand sesizez orice firisor de lumina, linistea mea s-a dus!
    Din pacate nu beneficiez de luxul unor jaluzele si pana acum am apelat la o serie de improvizatii pentru a reusi sa dorm.
    Poate ca va intrebati de ce nu am apelat la mastile pentru ochi. Pentru ca nu am gasit, luna trecuta am vazut in DM un model dar nu m-a atras absolut deloc si apoi mi-am propus sa caut niste modele dragute online.
   Cred ca Alina mi-a citit gandurile pentru ca in urma cu ceteva zile mi-a prezentat proiectul sau #adsleepingmasks si mi-a propus sa testez una dintre frumoasele masti pe care le creeaza.
     Am ales fara sa stau pe ganduri modelul Little Black Dress - pentru ca e negru si pentru ca... dantela si am asteptat cu nerabdare coletul.



    In momentul in acre l-am primit va spun sincer ca m-a impresionat atentia cu care le-a ambalat. Priviti si voi cat de bine arata plicul in care se ascundea frumoasa mea masca.



     Iar in interior...ma astepta cumintica.....



     Masca este confectionata din fetru iar pe partea exterioara este cusuta dantela neagra care ii da un aer elegant, secretos, senzual...



     Elasticul este lat si comod iar cusaturile impecabile.



    Acum, dupa prima noapte in care am purtat-o pot sa spun ca somnul meu a fost usor, fara sa mai fiu nevoita sa port toate artificiile la care apelam pana acum.
    Pretul unei masti este de 10 lei si va spun cu mana pe inima ca merita mult mai mult. Eu m-am indragostit de modelul pe care il am si o voi purta pana se va desira (fac si rime mai nou).
    Ce parere aveti despre mastile pentru dormit?
    Dar despre modelul pe care l-am ales?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like