Vinerea imbulinata #59

vineri, mai 29, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Printre planuri de atac, nenumarate click-uri pe meteoblue pentru verificarea prognozei meteo in diverse zone ale tarii m-am mobilizat si am inceput sa pregatesc si aceasta postare. E vineri, aroma mini-vacantei se simte din ce in ce mai puternic iar eu va invit la o noua imbulinare. 
     Astazi m-am jucat cu bulinute de diverse marimi, le-am asternut pe un fond nude iar apoi le-am admirat asemanandu-le cu niste bombonele. In concluzie, manichiura pe care v-o voi prezenta e dulce dar, nu ingrasa.
     Sper sa va placa!







   Ce parere aveti despre manichiura pe care v-am propus-o? Nu-i asa ca e simpatica?
    Nu uitati sa le vizitati si pe Alexia si Alexantza bubulinele mele preferate.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like