NOTD: Lavender & mint

marți, mai 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o manichiura in nuante varatice, una dintre combinatiile mele preferate. In sezonul cald, daca nu ma indrept spre nuante neutre,  aleg intotdeauna nuante pastelate iar combinatia dintre lavanda si menta mi se pare una foarte reusita.
     Si pentru ca unghiutele sa iasa si mai mult in evidenta, am apelat la water decals si tinte.
     Rezultatul? Priviti mai jos!




    Dupa cum puteti observa, pe unghiutele pe care am aplicat water decals am reusit sa obtin ca bonus si "frumoasele" bule deoarece am aplicat o cantitate mult prea mare din top coat-ul Farmec.


Am folosit:
- Oja Moyra - no. 603;
- Oja Flormar - no. 424;
- Top coat Farmec - 3D Efect.


    Ce parere aveti despre combinatia zilei?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like