InstaMania #43

luni, octombrie 26, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ma tot uit la data din calendar si nu-mi vine sa cred - 26 octombrie. Cand a trecut si 2015? Parca ieri dardaiam de frig rugandu-ne ca masinile sa nu faca figuri din cauza gerului si sa ne intoarcem acasa dupa petrecerea de revelion si acum, ne pregatim listele pentru Mos Craciun. Zau ca timpul asta nu mai are rabdare cu noi!
     Stiu ca de fiecare data incep cu aceeasi poveste dar sunt uimita, pe cuvant.
    Dar totusi, sa revenim la subiectul postarii de azi. Doua saptamani,  surprinse intr-un nou episod din InstaMania. Sper sa fie pe placul vostru!


   Mi-era dor de o Romania magica asa ca am decis ca acest episod sa inceapa cu o postare de acest gen. Racoarea muntelui, jocul de culori si frumusetea tarii noastre intr-o singura poza.


    Balsamul de buze Nivea, mereu alaturi de mine. Imi place la nebunie varianta clasica.


   Happy va saluta putin mai ciufulit, asa ca de dis-de-dimineata.


   Mi-a placut foarte mult fotografia de mai jos. A fost una dintre cele selectate si postate in ultimul outfit pe care vi l-am prezentat.
 

    Liniste, pace si multa verdeata.


    Imi plac la nebunie serile petrecute in compania unei lecturi captivante.




    Aceasta minunatie mi s-a lipit de mana la ultima sesiune de cumparaturi. Era singurul sortiment din Auchan dar aroma sa m-a cucerit. Am aprins-o imediat si pot sa spun ca miroase senzational si foarte intens!


    Mic dejun delicos? Da, va rog!


    Weekend-ul trecut am incercat o noua reteta, dupa ce am poftit la mini pineapple cakes-urile postate de Alexantza. Sunt delicioase, se prepara rapid dar daca doriti sa incercati si voi reteta, va recomand sa folositi jumatate din cantitatea indicata atat la unt cat si la zahar.


    Jucarii noi in teste! Promit sa revin cat mai curand si cu articolul dedicat produselor Herbagen.


    Fotografia mea de suflet! Cascada Serbota - intreaga aventura aici.


    O ciocolata calda dupa o zi racaroasa e o binecuvantare. Yumm!


    Ieri am fost la mega mediatizatul film... Lumea e a mea. Ma asteptam la un film dur, eram pregatita si pentru un limbaj colorat dar nu ma asteptam la un film care sa nu aiba un deznodamant clar. Adica ok, am inteles ideea, crunta si cruda realitate, influenta anturajului, dorinta de a fi in centrul atentiei etc. etc. eternele probleme ale varstei rebele (toti o cunostem, toti am trecut si prin aceasta etapa, nu mai are rost sa detaliez) dar nu am inteles de ce nu au prezentat solutia care sa salveze personajul principal. Totul a ramsa asa... in coada de peste. Pentru mine un, va fi bine, mi s-a parut aberant.
     In fine, poate oi fi eu prea batrana pentru filmele de acest gen dar zau ca as interzice difuzarea lor la ora 16:00 (ora la care am mers noi). 
    Nu mi se pare a fi un film din care sa ai ce invata... imi pare rau... #nurecomand.


    Gata si episodul de azi. In cazul in care va plac "aventurile" mele, va astept pe Instagram cu mai multe poze. Eu sunt bydeemakeup.
    Care sunt activitatile pe care le preferati in aceasta perioada? Stati in casa sau iesiti sa va bucurati de frumusetea toamnei?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like