The walk: Sfideaza limitele - recenzie by Dee

sâmbătă, octombrie 10, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Aseara, am fost la cinema pentru ca imi place sa ma relaxez vizonand un film bun si sunt mereu in cautarea noutatilor. De aceasta data initiativa i-a apartinut lui Marius care a vazut trailer-ul, a vazut nota de pe imdb -7.9 si a spus ca trebuie sa-l vedem. Initial am spus ca mi-e lene, ca vremea e urata, ca n-am dispozitia necesara dar pana la urma m-am mobilizat, am luat ochelarii 3D si am iesit repede, inainte sa ma razgandesc.
    Ei bine, va spun inca de la inceput ca acest film ar trebui sa fie insotit de hashtagul #awesome si o sa va spun si de ce.

Sursa

Filmul este inspirat de o poveste reala si este conceput impecabil. Datorita tehnologiei 3D simti ca esti acolo, te incordezi, traiesti si simti tot ceea ce simte personajul principal.
     Ah, dar nu v-am spus despre ce e vorba, nu-i asa?
     Ei bine, in cazul in care va plac filmele in care actiunea te face sa stai incordat pe durata a 3/4 din perioada lor, fara sa fie nevoie de impuscaturi, zombie sau animale salbatice, acesta este pentru voi. Este un film care te tine cu sufletul la gura, care nu iti lasa timp sa te uiti in stanga sau in dreapta, un film captivant din toate punctele de vedere.
     Philippe Petit, personajul principal are o singura pasiune: mersul pe sarma. Va veti spune ca e un film cu circari si ca o sa fie plictisitor. Nu-i nimic, la asta m-am gandit si eu. Dar nu, nu este vorba despre asa ceva. Este vorba de mersul pe sarma, ca o arta, ca o dovada de curaj, ca si un act memorabil. Philippe isi doreste sa mearga pe  sarma, la o inaltime de aproximativ 500 de metri, fara nicio asigurare, intre turnurile gemene ale World Trade Center. Era sa uit, actiunea are loc in 1974, in momentul care constructia celor doua turnuri urma sa fie finalizata.
     Pe durata acestui film, stai cu inima cat un purice, te intrebi daca va rezista atat fizic cat si psihic si-ti spui de foarte multe ori ca n-o sa reuseasca, ca o sa cada.
    Care e deznodamantul? Va las pe voi sa-l descoperiti pentru ca nu vreau sa-i rapesc farmecul.
     Tot ce mai pot sa va spun ca are o distributie de nota 10, fiecare actor isi joaca rolul ireprosabil iar eu ii dau nota 10 si vi-l recomand cu cea mai mare incredere.