Review: Laval Pearl Eyeshader vs W7 Get Set

vineri, octombrie 02, 2015 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Pentru postarea de astazi am pregatit un dublu review, o batalie intre doua produse pe care mi-am dorit sa le supun celor mai periculoase conditii, sa le testez fara mila.
     In momentul in care cei de la iwishcosmetics.ro mi-au propus sa-mi aleg niste produse destinate infrumusetarii machiajului ochilor, gandurile mele s-au indreptat spre baza de machiaj si bineinteles spre un creion jumbo. Mi-am dorit ca ambele sa fie albe, mate pentru a le putea compara si pentru a alege produsul castigator.
    De ce alb? Pentru ca si eu, ca toata lumea, visam la faimosul Milk de la NYX si niciodata nu reuseam sa pun mana pe el. E atat de vanat incat niciodata nu-l gaseam pe stoc. Nu-i nimic, mi-am spus, o sa-ti gasesc un inlocuitor! 
    Am intrat pe site, am cautat apoi am citit descrierile:
    Baza W7 Get Set - Un produs minune, inovator care are rolul sa fixeze machiajul ochilor fara ca acesta sa mai curga sau sa se intinda.
    Creionul Jumbo Laval Pearl Eyeshader - Creion cu mina moale, matasoasa, cremoasa. Aplicare deosebit de usoara. Rezistenta ridicata la transfer. Special creat pentru machiaje cu profunzime Smokey eyes. Culoare din pigmenti puri puternici , mat.
     Si asa am ajuns la cele doua inculpate pe care le-am asteptat cu nerabdare.
    In momentul in care am primit coletul, le-am insfacat rapid le-am admirat si le-am pus la treaba fara sa stau pe ganduri.


    Baza W7 Get Set, are un ambalaj simplu, dintr-un material plastic usor care pare si rezistent.
    Creionul Laval este intr-adevar un creion jumbo, cu o stilizare simpla si un capac argintiu.



    In momentul in care le-am aplicat am constat ca baza W7 este foarte cremoasa si usor lucioasa iar Laval este mat.
    Swatch:


    Am inceput tstarea cu baza W7 Get Set si am observat ca se intinde foarte usor, este foarte pigmentata si nu am nevoie decat de o cantitate foarte mica din produs pentru a ma declara multumita.
    Intensitatea culorii a fost accentuata iar eu am plecat victorioasa din casa. Fiind sigura pe mine nu mi-am facut griji ca ar putea sa se adune in pliu dar... dupa aproximativ patru ore, in momentul in care am facut o verificare de rutina am observat ca fardul incepea sa se adune. Jale mare pe mine, ca sa va mai spun.
    Credeti ca ma renuntat? A doua zi, am aplicat o cantitate mai mare sperand ca de aceasta data sa am putin mai mult noroc. N-a fost sa fie... Dupa aceeasi perioada, fardul incepea sa se adune.
    La urmatoarea incercare am folosit un primer peste care am aplicat baza iar apoi culoarea. A reusit sa-i mai prelungeasca existenta cu aproximativ o ora dar asta a fost tot. Am schimbat si primerul, entru ca doream sa fiu sigura ca eu intre mine si W7 nu exista compatibilitate. Si n-a fost...
    Pentru mine, perioada de maxim 5 ore nu este suficienta asa ca, cu regret in suflet i-am urat toate cele bune si am trecut la al doilea produs.
    Cu creionul Laval Pearl Eyeshader relatia a inceput frumos si pot sa spun ca a avut un final mai fericit. 
    Mi-a placut mult datorita finish-ului sau mat iar in momentul in care am aplicat si culoarea am exclamat un sincer WOW! Nuanta era mai intensa, mai vie.
     Mina sa ste moale, si nu m-a deranjat absolut deloc in momentul aplicarii.
     De aceasta data fardul a stat la locul sau putin mai mult decat baza W7 fara primer, iar cu primer am ajuns si la performanta de 7 ore.
    Trebuie sa recunosc ca in aceasta perioada pielea mea trece printr-o pasa mai proasta si daca pe vremuri puteam sa ma laud ca orice fard rezista pe pleoapele mele fara primer acum nu pot sa ma mai laud cu astfel de performante. Primerul a devenit o necesitate si in cazul meu...
         Mai jos, puteti observa "efectele" celor doua produse.


    Am facut si o mica demonstratie, am aplicat fard (fara primer) direct pe piele si peste cele produse iar apoi am incercat sa il sterg. Veti observa si voi care a fost varianta castigatoare.


    In cazul in care va tenteaza unul dintre cee doua produse doresc sa va spun ca Laval Pearl Eyeshader poate fi achizitionat de aici la un pret de 11 lei iar baza W7 Get Set beneficiaza de un pret promotional  de 23 lei si poate fi achizitionata de aici.
    In concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez aceste produse iar in cazul meu, Laval Pearl Eyeshader a fost castigatorul.
    Voi ati folosit aceste produse? Sunt curioasa daca sunteti de acord cu mine sau in cazul in care nu le-ati folosit, care este produsul care va tenteaza.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like