Postare cu gustari delicioase si sanatoase de la Sweeteria

marți, martie 26, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,


     Si eu, la fel ca majoritatea muritorilor de rand, sunt dependenta de dulciuri si de gustari servite de la ce mai mici ore ale diminetii pana seara (uneori chiar destul de tarziu, spre rusinea mea). Si cum uneori constiinta imi trage diverse semnale de alarma, aleg fie sa renunt la ele (pentru o scurta perioada, bineinteles), fie ma indrept spre delicii sanatoase care iti taie pofta de dulce si care nu au zahar. 

    Postarea de astazi este dedicata bunatatilor de la Sweeteria care, in momentul in care le consum, ma fac sa uit de toate dulciurile care ar putea sa ma mai tenteze. 

    Bine, recunosc si ambalajele lor sunt deosebite, nu degeaba au castigat un premiu de excelenta pt design, Wolda 2018, la jurizarea facuta la Tokyo, dintre 307 participanti din 46 tari. Bine Sweeteria! Sunt foarte mandra de tine!
    Stiu ca nu toata lumea indrageste untul de arahide dar eu, ma numar printre fanii sai. Aroma sa mi se pare deosebita si mi se pare ca poate fi consumat atat in timpul unui mic dejun copios in compania unei felii de paine prajita sau, de ce nu in timpul uni rasfat cu clatite sau pancakes.
     Untul de arahide de la Sweeteria este 100% natural, produs exclusiv din arahide prajite si indulcitor natural din Stevia cu zero calorii. Perfect!

    Tot in aceeasi categorie pot sa includ cu succes si dulceata de mure.Trebuie sa recunosc ca ma gandeam ca o sa aiba un gust diferit fata de dulceturile pline de zahar cu care eram obisnuita dar, soc, panica si bucurie: as putea sa spun ca e chiar mai buna. Aroma sa acrisoara de faca te face sa scrasnesti din dinti doar cu satisfactie datorita custului sau autentic iar indulcitorul cu stevia te face sa te intrebi daca nu e cumva o pacaleala. Chiar nu are zahar?
     Daca nu ma crezi, zau ca trebuie sa o incerci si tu. O gasesti aici.

    In zilele in care la serviciu, nu am timp nici sa respir, ma salveaza un baton din cereale cu musli. E hranitor, e delicios si ma face sa uit de toata pofta de dulce pe care o simteam pana sa-l desfac. Pentru mine, dar si pentru cei din jur e salvarea perfecta (cand mi-e foame ma transform intr-un monstru!).

     Sunt vinovata! Adesea sar peste micul dejun (doar in weekenduri il respect cu strictete) dar asta nu inseamna ca renunt la cereale sau la musli. La pauza de pranz, imi iau frumos iaurtul si crantz-urile din dotare si le servesc in timp ce colegele mele servesc masa corespunzatoare orei 12:00. 
    Cutiuta cu musli crocant din cereale si fructe a devenit preferata mea de la prima degustare. Pentru mine descrierea a fost suficienta pentru a ma convinge si daca doresti sa afli mai multe detalii despre sugubetele in cauza, poti sa sa o faci cu un click aici.

    De cele mai multe ori seara mi-e pofta de rontaieli. Si pentru ca nu-mi doresc sa ma abat prea mult de la "calea cea dreapta", ma indrept spre cutiuta cu minuni care adaposteste napolitanele Sweeteria.
     Daca pana acum evitam aroma de zmeura pentru ca nu era printre preferatele mele, cel putin cand va veni vorba de produsele acestui brand, nu o voi mai face. Napolitanele de mai jos sunt atat de bune incat ma fac sa uit de aromele de vanilie sau cacao pe care le alegeam fara drept de apel pana acum.

    Si-am incalecat pe-o sa si ti-am povestit despre bunatatile de la Sweeteria!
    Sunt incantata de ele si sunt mandra sa consum produse delicioase fabricate in Romania!
    Tu le-ai incercat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: