Vinerea imbulinata #110

vineri, martie 08, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

    Iata ca a venit momentul unei noi imbulinari. Si cum astazi este ziua noastra, asa ca mi-am spus ca o sa concep o manichiura dedicata delicatetii si sensibilitatii feminine. Nimic pompos, sau complicat ci doar nuante primavaratice si buline pastelate pentru ca putem sa fim si simple nu doar complicate, cu planuri alambicate si cu idei intortocheate. 
    Eu, cel putin spre asta tind si uneori, chiar reusesc sa ma indepartez de zonele care ma influenteaza negativ si sa vad situatiile asa cum sunt, rezolvabile si fara dureri de cap. Cred ca asta ar trebui sa facem mereu dar uneori ne lasam prinse in invalmaseala evenimentelor si nu ne mai facem timp sa ne analizam reactiile. Palnuiesc si ma straduiesc in continuare sa fiu mai blanda cu mine si sa-mi ofer momente de rasfat pentru ca, da, merit iar primavara asta minunata care se pregateste sa ne invaluie cu toata frumusetea sa va contribui la realizarea planului meu.
    Sa fie soare, sa fie frumos pentru ca de restul ne ocupam noi!
    Asadar si prin urmare, te invit la-mbulinare!





   La multi ani, draga mea!

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like

0 comentarii: