Preferatele lunii februarie

marți, martie 05, 2019 bydee-make-up 0 Comments


Buna, draga mea,

     Imi doream sa scriu acest articol din... noiembrie. Ha! Ha! Ha! Exagerez putin, pentru ca si in noiembrie am avut parte de temepraturi placute dar, zau ca mi-am dorit sa scapam cat mai repede de iarna si sa ne bucuram de primavara care tocmai a inceput. Februarie s-a incheiat, iar eu nu am niciun regret. Acum mai astept sa vad cativa copaci inmuguriti si-apoi... stop joc, vreau ca timpul sa stea pe loc! Stiu ca asa ceva nu este posibil, dar dimineata imaginatia mea este plina de idei paranormale asa ca da, uneori mai am si ganduri SF-istice.

     Revenind la postarea de azi, doresc sa iti prezint produsele descoperite si indragite in ultima luna de iarna. Nu a fost o luna foarte bogata dar, eu m-am bucurat de fiecare comoara in parte, oferindu-i exclusivitate in rutina mea si, spre surprinderea mea ( si sunt sigura ca si a ta), articolul de astazi contine in proportie de 90% produse de makeup. Ura! Sa-i dam drumul!

     Nu puteam sa incep decat cu rujul lichid mat Melkior x Alexia, un produs care m-a cucerit fara sa ma mai lase sa folosesc si alte produse similare din trusa mea. I-am dedicat acest articol si trebuie sa recunosc ca parca-l indragesc mai mult, cu fiecare utilizare.

    Primer-ul NYX Proof it este un alt produs descoperit in aceasta luna. L-am achizitionat in urma cu ceva vreme dar am decis sa il incep doar dupa ce Milani va fi 100% terminat. Zis si facut, mandra de mine, l-am atacat in luna proaspat incheiata si trebuie sa recunosc ca m-a uimit. Intensifica nuantele fardurilor si le ofera o rezistenta de luuunga durata. Nu se usuca prea repede astfel incat nu trebuie sa intri in fibrilatii dupa ce-l aplici si zau ca n-am niciun comentariu la adresa sa.

     Nu imi doresc intotdeauna sa folosesc un eyeliner lichid si din acest motiv, am comandat un creion de la Boys'n berries fara sa am asteptari prea mari. Nu stiu de ce ma asteptam la o calitate medie pentru ca prodsele pe care le-am mai avut, apartinand acestei marci nu m-am dezamagit nicio clipa. Ei bine, acest creion, Black Velvet fiind nuanta pentru care am optat, este foarte foarte calitativ. Mina e moale si nu agreseaza absolut pielea, se intinde si se aplica extrem de usor, iar rezistenta sa este de nota 10 (dupa peste 9 ore de purtare, sugubetul nu necesita niciun retus).

     Am fost uimita de preferintele mele in materie de farduri, zau asa! Nuantele neutre (dupa cum se poate si observa in imaginea de mai jos) din paleta Sleek, Vintage Romance au fost folosite in proportie de 90% din perioada lunii februarie. In continuare sunt foarte multumita de calitatea lor, asa ca da isi merita locul in categoria favoritelor mele.

     Un produs abandonat si redescoperit a fost spray-ul pentru uscarea lacului de unghii liquid freeze de la Avon. Imi pare rau ca l-am abandonat si am reusit sa mai si stric o parte dintre manichiurile concepute in absenta sa dar, mai bine mai tarziu decat niciodata, acum si-a castigat locul de onoare langa laptop-ul meu astfel incat de fiecare data cand imi fac unghiutele sa le usuce in doi timpi si trei miscari.

     Cam atat pentru luna februarie, draga mea. A trecut repede si nu m-a lasat sa fac prea multe descoperiri dar din martie, e liber la noutati. Sunt convina ca va fi o luna plina, frumoasa si incarcata de o multime de lucruri bune.
     Tu ce produse ai indragit in luna care s-a incheiat? 

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: