OOTD: My multicolor jumpsuit

miercuri, august 17, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca miezul lunii august a trecut ia vara e pe sfarsite nu pot sa spun ca sunt suparata. Caldura din tmpul zilei nu mai e la fel de dogoritoare iar racoarea serilor te face se uiti ca in urma cu cateva saptamani nici nu mai stiai cum sa scoti limba din cauza caldurii. Mie-mi place foarte mult aceasta perioada si sincera sa fiu nu-mi mai doresc zile caniculare. Si daca mai vin... astept weekend-ul, fug in creierii muntilor si ma declar multumita. Trebuie sa vedem intotdeauna jumatatea plina a paharului!
     Dar, sa revenim la subiectul postarii de azi! O salopeta simpatica pe care am asteptat-o cu nerabdare. 
     Chiar daca nu sunt cel mai comod obiect vestimentar, sau de fapt m-am exprimat gresit, reformulez. Chiar daca sunt un obiect vestimentar extrem de comod dar enervant in cateva momente ale zilei in care daca vrei sa pierzi vremea la toaleta poti sa apelezi la ele fara sa stai pe ganduri, salopetele au fost mereu pe placul meu. Indiferent de model sau lungime, au un farmec aparte care mi-a atras mereu atentia.
     Si cum trendul umerilor goi m-a atras in mrejele sale, mi-am spus ca o salopeta multicolora e o alegere perfecta. Ma bucur ca am ales modelul pe care vi-l voi prezenta astazi deoarece are un material usor, care nu se sifoneaza si datorita croiului din zona umerilor nu are niciun fermoar asa ca ne putem echipa rapid.


     Mi-as fi dorit sa fie putin mai lunga dar vina imi apartine in totalitate. Citind comentariile de pe site am observat ca majoritatea clientelor afirmau ca e mult prea lunga asa ca am decis sa iau marimea S. Acum... nu stiu ce-si doresc unele sau ce inteleg prin lungimea pantalonilor dar mie zau ca mi se pare putin cam scurta. 
      Cureaua a fost adaugata de subsemnata pentru ca nu-mi place sa vad cusaturi asa ca le acopar adesea cu diverse curele iar cea de azi mi s-a parut ca se incadreaza perfect in peisaj.
     Palarioara vesele a fost o adaugare de ultim moment pentru ca mi s-a parut ca se va incadra perfect in peisaj.




    Am purtat:
Salopeta - aici;
Sandale, palarie, curea - random;
Ochelari de soare - Firmoo;
Bratari - Soufeel.



    Si-am incalecat pe-o sa si as vrea sa stiu ce parere aveti despre salopeta mea!

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like