OOTD: Fringes

marți, februarie 21, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

      Vine, vine primavara... Cum, nu ma credeti? O sa vedeti voi!
    Eu sunt optimista si convinsa ca nu mai avem mult de asteptat. Ma indrept adesea spre tinute vesele, spre culoare, spre combinatii din ce in ce mai iesite din comun. Imi place sa fiu diferita, sa ofer o doza de ghidusie fiecarei tinute pe care o port.
    Dupa ce am conceput tinuta de astazi, m-am uitat in oglinda si m-am intrebat: Oare se mai poarta franjurii?
    Am mai stat cateva secunde dupa care am decis ca n-are rost sa ma ghidez dupa astfel de intrebari. Port ce-mi place si in ce ma simt bine si chiar daca in postarea de astazi va voi sufoca cu franjurii care-mi plac la nebunie de ceva vreme incoace sper ca si voua sa va placa.




    Initial voiam ca fusta sa fie piesa centrala a acestei tinute, cea care sa atraga atentia dar dupa ce am mai analizat putin situatia mi-am dorit ceva mai mult, mai vesel, mai turbat. Si asa mi-am amintit de cardiganul colorat, cu franjuri care poate fi purtat in toate combinatiile posibile si imposibile.

    M-am declarat multumita de alegerea facuta iar tinuta mi se pare perfecta pentru acest sezon (eu spun ca e primavara, chiar daca temperaturile scazute se mai incapataneaza), atrage priviri adimrative si te scoate din anonimat. Eu i-am alaturat niste botine cu toc inalt, care nu s-au potrivit deloc cu dalele din zona in care am facut pozele dar cred ca ar merge perfect si cu o pereche de adidasi. Sunt convinsa ca rezultatul final ar fi cu adevarat iesit din comun. Trebuie sa o port si asa!

Am purtat:
Fusta - aici;
Helanca - Zara;
Cardigan - aici;
Botine - Miniprix.
 

    Cam atat pe ziua de azi.
    Tot ce imi mai doresc e ca soarele sa ne rasfete cu cateva raze pentru ca daca o sa faca asta, totul o sa fie mai frumos si o sa ave mult mai multa energie! Hai soare! Hai cu razele!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like