NOTD: Badass ombre

luni, februarie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Inspirata de vremea de ieri am conceput o manichiura mai ... rebela. Poate asa mi se pare doar mie, fiindca pana acum nu am mai purtat tinte, va las pe voi sa decideti daca am sau nu dreptate.
     Initial, imi dorisem un ombre conceput din diferite nuante de mov (violet - lila - alb) dar, dupa ce am finalizat procesul simteam ca lipseste ceva. Atunci mi-a picat fisa: Ce-ar fi daca as adauga niste tinte? Oare cum ar arata?
    Si le-am aplicat (inainte ca oja sa se usuce, le-am fixat si apoi am aplicat un strat generos de top coat). 
    Rezultatul mi-a placut dar (exista si un dar) mi-ar fi placut si mai mult daca tintele ar fi avut o dimensiune mai mica. Pe site, click aici este specificata marimea lor dar eu nu m-am gandit sa le masor, pareau foarte mici. Omul cat traieste invata si la urmatoarea comanda voi lua unele mai mici. Mi-a placut prea mult rezultatul pentru a renunta atat de usor.







    Asta a fost tot!
    Ce parere aveti despre manichiura mea rebela?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

P.S.: In cazul in care va tenteaza produsele Born Pretty Store, doresc sa va anunt ca shipping-ul este gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.

complex-apicol 

You Might Also Like