NOTD: Valentine's nails

luni, februarie 10, 2014 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

     Am decis sa incep saptamana cu o propunere pentru manichiura de Valentine’s Day/ Dragobete. Nu am avut foarte mult timp la dispozitie asa ca m-am gandit la o solutie rapida si de efect (cred ca nu sunt singura persoana care este intr-o lupta permanenta cu timpul … ).
     Solutia salvatoare a venit din partea pensulei evantai, cu ajutorul careia am aplicat 2 nuante de roz si una de rosu si a water decals-urilor care sunt noua mea pasiune.
     In concluzie, pentru manichiura de astazi am (cate) trei unghiute colorate in nuante care trec de la inocenta la pasiune intr-o clipa, iar (cate) doua unghiute au beneficiat de cate un bujor, pentru o doza suplimentara de romantism.
     Am vorbit prea mult? Sa trecem la fapte!









    Ce parere aveti despre propunerea mea? Puteti sa o purtati si cu mai multi bujori, sau doar simpla, depinde de preferinte.

    Eu recunosc, imi place tare mult manichiura pe care o port.
    Daca va tenteaza bujorii mei, doresc sa va anunt ca acestia pot fi achizitionati de aici la un pret promotional de 1.86 $.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


 

You Might Also Like