Vinerea imbulinata #26

vineri, februarie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Fac ce fac si pana la urma tot la buline ordonate ajung...
    Si pentru postarea de astazi am apelat la ordine si disciplina, bulinute rozalii si verzi au raspuns la apel si au fost aliniate in ordinea numerelor de pe tricou.
    Cred ca nu are rost sa mai subliniez faptul ca azi e zi de imbulinare, nu?
    Priviti ce-am mai incropit si de aceasta data.







    Acum, doresc sa va prezint prima impresie vis-a-vis de top coatul Seche Vite.
   Luciu minunat, rezistenta sporita dar....cred ca ati obsrvat si voi bulele...am fost putin dezamagita, recunosc dar ma gandesc ca poate din prea mult entuziasm am aplicat un strat prea gros...voi continua testarile si voi reveni cu un review (nu vreau sa fiu Gica Contra, pe cuvant ca nu vreau!).
    Acestea fiind spune si nemultumirile expuse, va invit sa aruncam cate o privire si pe blogurile  Alexiei si Alexantzei  pentru ca sunt tare curioasa de metodele lor de imbulinare.

Ce parere aveti despre modelul meu simplu, rapid si ordonat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like