InstaMania #74

luni, august 15, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Saptamana trecuta a fost o saptamana care a zburat ca vantul si ca gandul! Dupa ce am incercat sa ma reacomodez cu programul intens de care am fost privata in perioada concediului am realizat ca am intrat intr-un weekend prelungit. Nu pot sa ma plang, nu pot sa obiectez!
    A fost o saptamana frumoasa si ma bucur ca am reusit sa fiu prezenta si pe retelele de socializare. 



    Dupa doua saptamani de vacanta, Solaris m-a invitat intr-o noua aventura. #hailamarecusolaris este campania lor iar eu raspuns da!  Aventura va fi virtuala dar... tot aventura e, nu-i asa?



    Da, recunosc! In ultima perioada am fost foarte lenesa in privinta ingrijirii pielii mele dar am avut noroc cu Vaseline. Acest produs, creat special pentru oameni care n-au rabdare/timp/chef mi se pare o inventie de zile mari. Ai aplicat spray-ul cu lotiune de corp, ai masat si esti gata! Acesta are o aroma deosebit de placuta si hidratarea pe care o ofera pielii este de nota 10! Zau ca vreau mai multe!



    Dozele de relaxare au fost prezente si in aceasta saptamana!



    Vineri am avut parte de o "pizza night" alaturi de Deena&Co. Ca de obicei, am discutat vrute si nevrute, ne-am updatat seriile aventurilor, am ras si ne-am simtit extraordinar. 
     Mi-a fost tare dor de aceste seri simpatice si ma bucur ca le-am reluat.



    Combinatii de weekend, combinatii delicoase.



    Si cum sambata ne-am petrecut-o in casa, ne-am spus ca duminica trebuie sarbatorita pe munte. Aveam un plan dar pe la ora 22, al meu ma intreaba: Oare cum o fi traseul de la Balea spre Negoiu (despre care ne povestise cate ceva "domnul Deenei")? Hai sa mergem!
     Decizia a fost luata, duminica am plecat la drum!



    Traseul e deosebit de frumos, va voi povesti cate ceva despre aceasta aventura in cadrul unui articol special dar ceea ce ne-a impresionat si ne-a facut sa uitam de toate durerile a fost.... intoarcerea la masina!
     Dupa 10 ore de cutreierat cararile de munte, catarat pe lanturi, tarat pe stancarie te-astepti ca masina ta sa teastepte singurica in liniste. Ei as! Cand am intrat ajuns in zona Transfagarasanului era ora 21 iar aglomeratia era in toi! Zici ca eram la tarabele de pe litoral sau... in targ! Cozi, aglomeratie, oameni aranjati care miroseau bine si noi transpirati, eu pete de noroi pe pantaloni si cu betele de trekking intepenite (de uimire) in mana. Oamenii se uitau la noi ca si cand eram veniti de pe alta planeta iar impresia noastra era aceeasi! 
    La un moment dat, un domn mai in etate se uita atat de insistent la mine incat m-am simtit tare ciudat: Suntem pe munte, ok?  Data viitoare o sa-mi iau si tinuta "de oras". Ha, ha!
      Am ras sa ne prapadim, apoi ne-am strecurat incetisor in coloana de masini si am venit tiptil spre casa.
    Transfagarasanul e noua Mamamaia, ok?
    Ah, sa nu uit: Romania magica!



    Cam atat pe saptamana care s-a incheiat, sper ca si aceasta care tocmai a inceput sa fie la fel de simpatica.
     Ne vedem pe Instagram!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like