NOTD:Chevron Nails

marți, august 16, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Intr-o zi de dimineata, m-am gandit la o noua combinatie. Initial dorisem ceva simplu iar dupa ce am aplicat culorile pe care le alesesem, simteam ca lipsea ceva. Si atunci mi-am amintit de benzile pentru nail art de pe nurbesten.de care asteptau sa fie puse la treaba.
    Cu rabdare, le-am aplicat cum am putut mai bine si am adaugat un nou strat de oja. Apoi, am luat o penseta, le-am indepartat si am admirat rezultatul final. Arata bine si parca n-a fost o afacere prea migaloasa.
     Voi ce parere aveti?




     Am folosit:
Oja Sally Hansen - Sugar Shimmer - Gummy grape;
Oja Avon- naiwear pro - Lemon sugar;
Oja Sally Hansen - Color fast - no. 13;
Benzi Nailart - aici (folosind codul BYL10, puteti beneficia de un discount de 10% din pretul produselor care nu beneficiaza de alte reduceri.);
Top coat - Farmec 3D Efect.


    Ce parere aveti despre combinatia mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like