InstaMania #76

luni, august 29, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Toamna bate la usa iar eu nu pot sa spun decat ca ma bucur enorm. Abia astept sa ma bucr de jocul culorilor ruginii, de temperaturile blande si de razele prietenoase ale soarelui. Presimt ca o sa ne bucuram de o toamna la fel de frumoasa ca si cele din anii trecuti. Sunt convinsa de asta!
     Saptamana care a trecut a fost plina de tot soiul de activitati dar, ca de obicei, am incercat sa fiu prezenta si pe retelele de socializare. Uneori mi-e greu sa impac si capra si lupul si varza dar nu ma las!
     Episodul cu numarul 76 incepe acum si va invit sa va pregatiti cafeaua sau ceaiul si sa va bucurati alturi de mine de... InstaMania!


    Bottega Verde m-a surprins cu un nou colet simpatic cu produse pe care le-am pus deja la treaba si despre care va voi povesti in curand.


    Chiar daca m-am intors din concediu de ceva vreme, o parte din sufletul meu a ramas in Bucegi. Doamne cat de frumosi sunt! 
    V-am povestist despre prima parte a aventurii noastre aici.



     De fiecare data cand ma intalnesc cu Deena are loc si un schimb de carti. Suntem dependente, n-avem ce sa mai facem! De aceasta data m-am intors acasa cu trei titluri pe care abia astept sa le devorez!


    Cookie Dough este inghetata mea preferata iar in momentul in care am vazut-o in Lidl mi-a venit sa chiui de bucurie. Am inhatat-o rapid si am fugit cu ea la case. Daca in anii trecuti ma mai rasfatam savurand alte sortimente, in acest an am refuzat categoric. M-am abtinut pana am zarit-o si apoi mi-a fost greu sa ma abtin sa n-o devorez din prima.


     Nimic nu e mai delicios ca un mic dejun colorat si sanatos. Imi place sa experimentez iar de data aceasta am folosit iaurt, nectarine, banane, afine, zmeura, cereale si semninte de chia. Un amalgam de arome delicioase.


    De sezon. Daca floarea soarelui nu e, nimic nu e!


    Acestea fiind spuse, va doresc sa aveti o noua saptamana excelenta, sa va bucurati de aceste zile frumoase si sa zambiti cat mai mult!
      
Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like