DIY: Coronita de Craciun #6

duminică, decembrie 11, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Aredeam de nerabdare sa va prezint noua coronita pe care am conceput-o in urma cu cateva zile. Desi acasa ma asteptau coronitele pe care le creasem anii trecuti (am constatat ca va prezentasem deja cinci tutoriale cu coronite dedicate acestei sarbatori minunate), simteam ca am nevoie de ceva nou asa ca n-am pierdut vremea. O idee incepuse sa-mi incolteasca in minte si stiti deja cum suntem noi femeile, nu ne lasam pana nu incercam.


   La ultima vizita pe care am facut-o acasa, m-am intors cu cateva carti pe care bunica mea nu mai voia sa le pastreze. Am rugat-o sa mi le dea mie pentru ca o sa am grija sa concep ceva care sa arate bine, bine, bine.
    Cu cartile pregatite si cu mai multe tutoriale la activ, am inceput operatiunea Coronita de Craciun. Sa-i dam drumul!
    Aveti nevoie de:
- o carte mai veche sau hartie, de orice fel;
- foarfeca;
- lipici;
- o scobitoare;
- suport pentru coronita (poate fi cumparat sau conceput de voi - o mica demonstratie aici);
- globuri, fundite, beteala, ornamente;
- putina rabdare si multe zambete.


     Incepeti cu conceperea unui sablon cu ajutorul caruia sa decupati floricele care au aceleasi dimensiuni. Daca sunteti mai putin talentate in ale desenului, ca si subsemnata, puteti sa apelati la pinterest (Situatiile grele, necesita solutii drastice! Asta mi-am spus eu dupa ce am observat ca floricica mea seamana cu un pinguin care isi face nevoile). Eu am cautat modele de flori cu cinci petale iar apoi, cu eleganta, mi-am lipit foaia de monitor si am copiat-o. 
     Dupa ce am decupat modelul, am inceput sa trasez conturul pe foile de care aveam nevoie apoi, patru cate patru, am inceput sa le decupez. Trebuie sa fiti atente ca aceastea sa ramana fixe pe tot parcursul decupari pentru ca altfel, floricele vor fi inegale.



     Cu cele patru sabloane pregatite, am inceput sa concep floarea.
      Doua sabloane au ramas intacte iar celelalte doua au fost decupate in felul urmator (veti vedea mai jos si care este motivul).



     Cu ajutorul scobitorii am aplicat putin lipici pe marginile petalelor, pe care l-am lasat sa se usuce iar apoi am rulat fiecare petala astfel incat la sfarsit acestea sa arate cat mai natural.



     Primul sablon a ramas neschimbat, al doilea a fost indoit astefel incat sa aiba forma unui cosulet si a fost lipit de primul.
     Am lipit petalele sablonului cu patru petale intre ele (le-am suprapus) iar apoi am decupat partea inferioara a acestia asftel incat sa poata fi asezat in centrul celui de-al doilea sablon. Practic trebuie sa taiati de doua ori pe orizontala partii inferioare astfel incat la sfarsit sa rezulte un model asemanator unui romb.
     Am procedat la fel si toate sabloanele, dupa cum puteti observa in imaginile de mai jos.



   Dupa ce am pregatit fiecare "componenta" in parte, am inceput sa le lipesc in ordinea descrescatoare a numarului de petale rezultate.


La sfarsit floricica mea arata in felul urmator:


    Dupa ce am fost multumita de numarul florilor pe care le-am conceput (le-am fixat cu ajutorul unor bloduri), le-am plasat pe suport, am adaugat ornamente si am zambit multumita.



    Ce dor mi-a fost de aceste proiecte!
   Desi pare o activitate destul de migaloasa doresc sa va spun ca dupa ce va dati seama cat de usor se parcurge fiecare etapa, nu va mai vine sa va opriti. Eu am confectionat floricele pentru vreo trei coronite si as mai fi continuat daca as mai fi avut putin timp liber la dispozitie.
    Deci, ce parere aveti despre coronita mea? V-am tentat si pe voi?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like