OOTD: Oh so fluffy!

marți, decembrie 06, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Iarna e sezonul pufoseniilor! Fie ca e vorba de articole vestimentare, incaltaminte sau d'ale casei, de fiecare data cand vad ceva pufos zambesc cu gura pana la urechi si-mi spun ca viata mea n-o sa mai aiba farmec pana nu voi reusi sa il inhat.
    Spuneti-mi ca nu sunt singura persoana care procedeaza in acest mod!
    Asa mi s-a intamplat si cand am zarit acest pulover/poncho de la care nu am mai reusit sa-mi iau gandul pana nu am stiut ca a fost imbarcat si expediat catre mine. Ma gandeam deja la toate combinatiile in care il voi purta si cat de bine ne vom intelege noi doi.
    Cum ar fi sa stai, imbracata comod si invaluita in puf, savurand o ciocolata calda si privind afara fulgii de nea care se astern incetisor peste tot? Minunat, va spun de-acum! Combinatia dintre motivele "craciunesti" si materialul pufos mi s-a parut inedita asa ca la cateva zile dupa ce l-am primit l-am scos la o sedinta foto iar astazi, vi-l prezint in adevarata-i splendoare.


     Mi s-a parut ca ar da bine intr-o combinatie mai vesela asa ca am optat si pentru o caciula simpatica, pe care am gasit-o aici si care mi s-a parut ca se va incadra perfect in peisaj alaturi de puloverul sus numit. Nu m-am inselat, imi place cum arata impreuna.



    Desi initial imi dorisem sa apelez la o combinatie cu pantaloni negri, mi s-a facut dor de putina culoare asa ca in momentul in care am deschis dulapul si am zarit pantalonii galbeni mi-am spus ca merita sa le dau o sansa. M-am echipat, m-am uitat in oglinda si m-am recunoscut. Mi-era dor de o tinuta vesela si ma bucur ca am incalzit putin zilele mai friguroase de iarna.


    Ghetutele de pe Bonprix au intregit tinuta iar eu m-am bucurat de intreaga combinatie.

 

     Voi ce purtati in acest sezon si ce parere aveti despre tinuta mea? Ati purta-o sau preferati tinutele mai cuminti, care nu ies atat de mult in evidenta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like