InstaMania #92

luni, decembrie 19, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    It's the most wonderful time of the year... Si daca nu e, ar trebui sa facem ceva in privinta aceasta. Imi aduc aminte ca in copilarie asteptam atat de mult venirea Craciunului incat in seara de Ajun simteam ca-mi explodeaza sufletul de bucurie. Totul se simtea altfel, gerul era insignifiant, surprizele mai mari sau mai mici erau mult mai apreciate iar colindele nu mai conteneau (vai de urechile mamei pentru ca eu, chiar nu am cu ce sa ma laud la acest capitol - nici macar in corul scolii nu am fost acceptata). Anii au trecut si odata cu ei entuziasmul a inceput sa se diminueze, ba chiar uneori sarbatorile devenisera o corvoada (cred ca multi au trecut si prin perioade mai putin roz in care trebuia sa strangi din dinti pentru a exista, de unde sa mai ai si bani de cadouri). Atunci am invatat ca si darurile concepute de mine conteaza si da, continui traditia si in zilele noastre incercand ca de fiecare data cand ofer unui cadou unei persoane care e apropiata de sufletul meu, sa creez si ceva dragut, unicat. 
    Ideea este ca ar trebui sa mai lasam deoparte grijile cotidiene, stresul care ne macina incetisor si sa ne bucuram de aceasta perioada indiferent de problemele pe care le avem sau de cati banuti avem in buzunare. Eu asta mi-am propus. Ah, si zilele trecute am auzit la radio o emisiune in care crainicul spunea ca prin cantat, stresul este diminuat considerabil: Feriti-va! A venit momentul meu (sau al nostru, cei care nu ne laudam cu voci de superstaruri)! Acum nimeni nu poate sa ne atraga atentia, doar... colindam... It's the most wonderful time of the year... 
     Haideti sa zambim si sa ne bucuram de aceasta saptamana!
     Dar, sa revenim la episodul 92 al InstaManiei! 3, 2, 1, Start!


    O saptamana care incepe mai greu, trebuie sa se termine mai usor. Eu asta mi-am spus in momentul in care am vazut modul in care debuteaza saptamana. Sa bem un pahar de vin si sa nu ne pierdem optimismul, zic!


    Si, pentru a o inveseli, continuam cu ursuleti veseli si colorati. Hai ca nu mai e chiar atat de rau...


    Pentru ca pastram traditia, eu si Deena facem schimb de cadouri inainte de Craciun. De ce? Pentru ca in Ajun merg acasa la parinti iar cadourile nu pot sa mai astepte atat de mult. Mosul a fost foarte generos (ca de obicei) iar Deena m-a pus sa promit ca voi folosi agenda pe care mi-a daruit-o (vedeti mai jos ceva cu coperta vintage?). Desi mi-a fost greu, am acceptat iar acum ma gandesc in ce scop as putea sa o folosesc: job, blog, peste tot. N-ar fi mai bine daca as pastra-o intacta? 
    

    Dileme... Care sa fie cartea cu care sa imi petrec saptamana?


    Habar n-aveti de cand ma pregatesc sa concep un bradut confectionat din carti. Nu cred ca e un secret pentru nimeni ca sunt impotriva taierii brazilor naturali (si nu are rost sa mai dezbatem subiectul entru ca parerile sunt impartite si fiecare are dreptul la opinia sa) asa ca in acest an mi-am propus sa creez ceva interesant. Desi la inceput aveam o alta idee, Marius mi-a mai oferit cateva ponturi iar rezultatul final ne-a incantat. 


    Una dintre colegele mele de la servicu isi prepara in fiecare niste bruschette simple si delicioase. Presara doar ulei de masline cu diverse condimente peste niste rosii taiate marunt iar apoi le intinde pe cate o bucatica de paine prajita. Rezultatul este atat de bun incat nu ma mai pot opri din mancat. Incercati si voi daca nu ma credeti!



    Pentru ca imi doream de prea mult timp acest titlu, m-am indreptat spre Jurnalul Annei Frank si tot ce pot sa va spun pana acum e ca imi place. 



    Cu zambete si veselie va doresc sa aveti o saptamana de nota 10! Si daca doriti sa va delectati cu mai multe poze, va astept pe Instagram. Eu sunt @bydeediana

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like