Pan That Pallete Challenge - Finalul apoteotic

duminică, decembrie 04, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nu stiu zau daca va mai amintiti postarea in care va prezentam noul proiect la care ma inhamam. Se intampla la sfarsitul lui septembrie 2015 iar postarea poate vizualizata aici. Imi propusesem sa consum cat mai mult din prea-iubita mea paleta Sleek Storm, pentru a putea face loc altor produse in portfardul minunat.



    Ei bine, spre deosebire de aventura anterioara, in care intr-un mod atat de tipic mie am pus presiune pe  mine si am fost socata sa constat ca paleta Undressed e inconsumabila, am hotarat sa fiu cat mai relaxata. Am folosit-o destul de des datorita faptului ca are niste culori perfecte pentru orice sezon, dar am acodat atentie si celorlalte palete pe care le detin. In acest mod am reusit sa consum cate putin din fiecare nuanta dar nu am lasat-o sa eclipseze nicio alta "surata" a sa.
    Nu-i asa ca sunteti curioase de rezultat? Ei bine, n-o sa mai intru in alte detalii suplimentare si va invit sa vedeti cat de greu e sa consumi o paleta cu nuante "purtabile".



    Dupa cum puteti observa, randul superior a fost folosit foarte des datorita nuantelor naturale pe care le contine. Le-am folosit pentru look-uri naturale, pin-up-uri, cat si pentru machiaje mai intense combinate in mare parte cu visiniu si maroul din stanga jos. 
    Trebuie sa recunosc ca griul nu m-a inspirat si cu atat mai putin, negrul.



    Totusi, am dat o sansa nuantelor mate si fara prea mult efort din nicio parte am constatat ca ne putem intelege foarte bine. In ultima perioada m-am indreptat adesea spre maroul intens si mat de pe randul al doilea, si am conceput cate un machiaj smokey fara nicio problema. Am iluminat doar coltul intern si totul a fost perfect. Ne-am inteles de minune.



   Acum, dupa un an de cand am inceput acest "proiect" pot sa afirm cu tarie ca in cazul in care machiajul nu constituie decat un hobby in viata voastra, puteti trai linistite cu un numar de maxim doua palete (una cu nuante neutre si daca sunteti fane ale culorilor, una cu nunate colorate).
     Dupa cum puteti observa, sugubeata de mai sus rezista foarte bine si in fata coliziunilor cu solul, oglinda si capacul au fost singurele care au avut de suferit in fata comportamentului meu neindemanatic.
     Eu ma declar incantata de paletele Sleek, nuantele sunt pigmentate, se lucreaza foarte usor cu ele si chiar dupa mai bine de un an calitatea lor este aceeasi.
     Acum, ma indrept spre alta surata a sa, la fel de frumoasa pentru ca dansa si-a incheiat misiunea si o salut cu mult drag. 
    Storm, paleta frumoasa care mi-a fost alaturi atata timp, adio!

    Voi v-ati "inhamat" vreodata la un proiect de acest gen? 

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like