NOTD: Violet with something extra

vineri, decembrie 09, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Chiar daca in ultima perioada ma indrept spre nuante inchise aplicate simplu, in doi timpi si trei miscari asta nu inseamna ca am uitat cat de mult indragesc manichiurile cu modele, simpatice, care atrag atentia.
    Vedeta de astazi astazi isi asteapta de ceva vreme randul la coada de articole care dospesc si se pregatesc de publicare asa ca am decis ca a venit momentul sa v-o prezint si voua pentru ca mie mi-a placut la nebunie. N-am renuntat la nuante inchise si nici nu stiu daca o voi face face prea curand deoarece in acest an m-au hipnotizat dar, cu ajutorul placutei de pe BPS am reusit sa o fac sa iasa in evidenta. 
    Sedinta foto a avut loc intr-o zi in care soarele ne-a cam dat batai de cap (si cate vor mai urma...) asa ca rogu-va sa ma iertati pentru calitatea mai slaba a pozelor.
    Cu laude si cu scuze, va invit sa vedeti despre ce e vorba in articolul de azi.



Am folosit:
Oja Bottega Verde - Violet;
Oja Konad;
Top coat - Bottega Verde.


    Deci, care e verdictul vostru?
    Astept cu nerabdare parerile voastre si va doresc sa aveti o zi plina de zambete.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like