Zece de zece din 2016

miercuri, decembrie 28, 2016 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit momentul dedicat produselor care m-au cucerit in 2016. Sa va mai spun ca nu-mi vine sa cred ca a mai zburat un an si ca mi-a fost foarte greu sa aleg cele zece produse, preferatele preferatelor? Nu, n-are rost!
    A fost un an in care mi-am propus sa descopar cat mai multe produse si pe care sa nu le las sa scape atat de usor. Sa le analizez si sa le descriu in cat mai multe articole aici, pe blog, si pot sa spun ca in mare parte am reusit. Sunt incantata de descoperirile acestui an si abia astept sa vi le prezint si voua!


    1.Crema Hydrabio de la Bioderma a fost produsul care m-a impresionat de la prima aplicare. Am inceput sa o folosesc vara, temandu-ma ca n-o sa ma inteleg prea bine cu consistenta sa. Chiar daca mi-a placut n-am vrut sa cedez asa de usor in fata ei si-am continuat sa o utilizez gandindu-ma ca poate o sa-i gasesc vreun defect. Ei bine, o folosesc si-n ziua de azi (acum atat pe post de crema de zi cat si pe post de crema de noapte) si am doar cuvinte de lauda la adresa sa. Niciun defect dom'ne, nimic! Mai multe detalii v-am oferit in acest articol.


   2. Iluminatorul MUA Undress your skin este singurul iluminator pe care il folosesc zilnic din momentul in care am pus gheruta pe el. Da, la inceput nu mi s-a parut suficient de pigmentat dar dupa ce ne-am cunoscut mai bine, a devenit preferatul meu. Are si un minus, la fel ca majoritatea produselor MUA si anume... ambalajul. Nu e rezistent absolut deloc si dupa un timp capacul cedeaza. Bine ca (atentie cacofonie), continutul e de calitate si ma face sa trec cu vederea de acest aspect.


   3. Eyelinerul Bottega Verde - m-a cucerit de la prima aplicare. Are un varf atat de ascutit incat nu ai cum sa nu trasezi linii precise. Este excelent, pigmentat, rezistent (Atentie, in cazul in care radeti cu lacrimi n-o sa reziste, asa ca fiti serioase, nu va hliziti asa, ca mine!) asa ca da, chiar daca promptitudinea serviciilor celor de la Bottega Verde lasa de dorit, produsele lor sunt de nota 10!


   4. Scrubul Derma e - "cel mai cel" exfoliant pentru fata pe care l-am folosit pana acum. Recent i-am dedicat acest articol si pot sa va spun ca povestea noastra devine din ce in ce mai frumoasa pentru ca dupa fiecare utilizare il indragesc din ce in ce mai mult. E un produs extraordinar (stiu ca suna a reclama de teleshopping dar nu ma pot abtine)!


    5. Scrubul Ziaja - Daca tot vorbim despre produse exfoliante, nu aveam cum sa nu il mentionez si pe dansul. Un scrub extraordinar cu o aroma proaspata, placuta, revigoranta si care lasa in urma sa o piele fina, ca de bebelus. I-am dedicat acest articol si da, il folosesc in cel mai economic mod pentru ca mi-e teama ca n-o sa-l mai gasesc nicaieri.


    6. Lotiunea de corp Vaseline, adapostita intr-un spray elegant mi se pare cea mai buna inventie de la aparitia samponului uscat incoace. Pe langa faptul ca mi se pare extrem de practica pentru noi, lenesii, este si foarte eficienta, hidrateaza excelent si are o aroma deosebit de placuta. Am doar cuvinte de lauda la adresa sa si acum stau si ma intreb de ce nu i-am dedicat si un articol special. Daca doriti sa aflati mai multe despre ea, spuneti-mi si voi "executa".


    7. Brushegg -  o alta descoperire a acestui an a fost ustensila care ne face viata mai usoara si pensulele mai curate. Am fost sceptica in privinta sa si n-am vrut sa cedez prea usor dar la un moment dat mi-am spus ca nu se poate, ca trebuie sa o incerc si eu. Ei bine, acesta este articolul pe care i l-am dedicat si povestea noastra de dragoste continua si in zilele noastre.


    8. Ce-as putea sa va spun despre Photoderm Max Aquafluide de la Bioderma si nu v-am spus aici? N-am ce! E un produs excelent, m-a cucerit fara drept de apel si isi merita locul in casa fiecareia dintre noi. Am fost foarte multumita de proprietatile sale, m-a insotit si protejata in multe dintre aventurile mele in creierii muntilor si niciodata nu mi-a oferit vreun motiv de a-mi exprima vreo nemultumire in ceea ce o priveste.


    9. Si cum niciun clasament nu are farmec fara un gel de dus, anul acesta ma declar cucerita de Palmolive Chocolate Passion. Nici in fata sa nu am cedat usor dar dupa ce am folosit primul flacon am stiut ca va avea o soarta similara cu cea a gelurilor de dus Yves Rocher: utilizare pana la saturatie! Si, chiar daca mai achzitionez si alte produse pe care le folosesc in paralel, dansul nu-mi lipseste din baie. Suntem de nedespartit!


    10. Inchei cu una dintre ultimele mele descoperiri din 2016, primerul pentru ochi Milani. A fost atat de laudat incat nu am putut sa rezist in fata si l-am achizitionat. Bine am facut! Cu ajutorul sau machiajul ochilor rezista cat e ziua de lunga, intensitatea nuantelor e WOW iar fardurile nu se aduna deloc in pliul pleoapei (am incercat si cateva jumbo-uri dar cu ele n-am avut succes). Consistenta-mi place, pretul e mai mult decat acceptabil, cantitatea-i generoasa asa ca da, isi merita locul in acest top.


    Gata? Am terminat deja? Ah, abia incepusem!
     Oricum, eu sper ca nu v-am plicitisit, am incercat sa va ofer concluzii cat mai scurte si la unele produse chiar am reusit (desi zau ca avem mult mai multe de spus...). 
    Acum sunt pregatita pentru 2017 si pentru toate noutatile sale.
    Voi ce descoperiri ati facut?  Ce-mi recomandati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like