Poftiti la... Rau Sadului?

duminică, august 26, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Oare v-am mai spus ca iubesc muntele, peisajele si racoarea pe care acesta o ofera? Doream sa v-o mai spun inca odata pentru ca nu eram sigura daca am facut aceasta afirmatie sau nu. :)
    Astazi doresc sa va prezint din nou o zona superba a muntilor Cindrel. Este vorba despre Rau Sadului, cea mai mica localitate a judetului Sibiu, aflata la 30 km de orasul Sibiu. 
    Am ajuns relativ usor, avand in vedere ca drumul este in renovare dar cand prindeam cate o bucatica de asfalt, alergam ca vantul si ca gandul. Localitatile din zonele muntoase au un farmec aparte, cred ca daca ai petrece un weekend aici, bateriile ar fi incarcate pentru o buna perioada.


    Bineinteles ca am cautat si am gasit si cateva cascade, pentru ca dupa cum bine stiti suntem "vanatorii de cascade".

Vedeti ca stiu sa zambesc?



    Am urcat pe cararile usor abrupte in munte cat ne-au tinut picioarele (respectiv 4 ore), aveam impresia ca ajungem in varf dar am fost prea optimisti pentru ca din pacate nu am reusit, dar toata plimbarea a fost un deliciu viziual si olfactiv (stiti cum e sa simti racoarea si mirosul de brad care te inconjoara....).






    Coborarea a fost mai scurta, respectiv 2,5 ore pentru ca am iutit putin pasul, ne era teama sa nu ne prinda inserarea pe drum.


    Si asa, am mai bifat o minunata zona. Venit, vazut, placut. Si, de asemenea, o febra musculara pentru doua zile, dar a meritat.
    Daca doriti sa va relaxati, va recomand aceasta zona, este de vis...

Voi cum va petreceti de obicei weekendurile? Va place sa colindati pe ici pe colo, sau va relaxati acasa?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati de giveaway. Va puteti inscrie aici.








You Might Also Like

0 comentarii: