Review: Demachiant hidratant Bautycycle Amway

joi, august 30, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Probabil stiti ca luna trecuta am primit cadou de ziua mea, gama Beautycycle - water de la mama mea. Dupa cum va spuneam si atunci, cremele de fata isi vor astepta cuminti randul iar primele pe lista  produselor care intra in uz au fost demachiantul si tonicul. Astazi vom discuta despre demachiant.
    De mica ma uitam cu pofta la produsele cosmetice care apartineau mamei mele, iar printre ele se regaseau si produse de la Amway, asa ca am aflat ca sunt produse destul de piperate ca si pret, superioare calitativ si foarte concentrate. Imi placea sa o insotesc pe mama mea la diverse prezentari de produse si sa intru si eu in actiune cand e vorba de testarea produselor (am facut o gramada de boacane dar despre asta o sa va povestesc alta data, in cazul in care va intereseaza).
    Vreau sa imi cer scuze inca de pe acum deoarece pur si simplu nu stiu ce am facut cu cutiile in care au fost ambalate tonicul si demachiantul, le-am lasat acasa pentru a nu-mi ocupa prea mult loc in bagaj, le-am aruncat in momentul in care am desfacut produsele pentru a le adulmeca, cert e ca nu le mai am si nu va pot ajuta cu o lista a ingredientelor, iar pe net nu am gasit absolut nimic. Iertare, va rog!
    Produsul arata astfel:


Sistem de inchidere:

Consistenta/ culoare:



Ce spun ei:
- Oferiti tenului hidratarea de care are nevoie cu beautycycle™ Apa Demachiant hidratant regenerant, cu o formula delicata fara spuma.
- Ingredientele hidratante mentin si imbunatatesc hidratarea naturala a tenului. Tenul se simte revigorat si ingrijit iar machiajul si impuritatile sunt eliminate.

Ce spun eu:
- Desi sustin in continuare ca pentru mine nu este un aspect foarte important, m-a cucerit cu mirosul sau proaspat;
- Se simte ca este concentrat, are o consistenta densa si nu este necesara decat o mica, cantitate din produs pentru demachiere;
- Dupa demachiere imi simt tenul curat, fin si delicat parfumat;
- Am incercat sa il folosesc si in zona ochilor si rau am facut, m-au usturat ingrozitor, dar nah tebuia sa incerc;
- Desi la modul de intrebuintare scrie ca este recomandat ca produsul sa fie aplicat cu degetele dupa care, clatit cu apa calduta, eu nu am putut renunta la dischetele demachiante pentru ca imi place sa vad ce am purtat toata ziua pe fata;
- Ambalajul este practic si usor de manevrat, sistemul de inchidere sigur, am incercat din nou testul presiunii si a facut fata cu brio;
- Valabiliate 12 luni de la deschidere;
- Are o cantitate de 150 ml iar din cat am mai citit producatorul sustine ca aceasta cantitate ajunge pentru utilizarea produsului timp de 10 luni datorita concentratiei sale puternice. IMi-e greu sa cred dar vom vedea...
- Pe site am vazut ca pretul de vanzare sugerat este de 26.79 lei.

In concluzie, este un produs eficient doar sa nu il incercati in zona ochilor, din cate am observat destul de piperat ca si pret, dar daca intr-adevar va fi atat de longeviv cum este laudat atunci raportul calitate/pret este excelent. Voi reveni la aceasta postare in momentul in care voi epuiza si ultimul strop din produs. Il recomand cu drag, mai ales ca se apropie sezonul rece si vom avea nevoie de hidratare suplimentara a tenului.

Ati folosit produse din aceasta gama? Dar de la Amway? Daca da, ce parere ati avut depre ele?

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uiati sa va inscrieti la giveaway in cazul in care nu ati facut-o pana acum. Va puteti inscrie aici.

You Might Also Like

0 comentarii: