Poftiti la...un gratar?

duminică, august 19, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Haaaaa v-am prins si v-am pacalit. ;)) Va asteptati sa vedeti o bloggeritza care se infrupta cu mititei si gratarele nu-i asa? Ei bine, imi pare rau, dar va voi dezamagi. Astazi va voi prezenta o locatie din apropierea Sibiului, cunoscuta de oricine care doreste sa serveasca o delicatesa cu putin colesterol.
    Este vorba de Curmatura Sibiului, aflata la poalele muntilor Cindrel. Este un loc in care imi place sa merg deoarece anul acesta m-am indragostit de munte si este foarte aproape de Sibiu. Orice sibian care se respecta cunoaste zona si a venit cel putin odata la un gratar in aceasta zona.
    Noua ne place din urmatoarele motive:
- Peisajul de munte;


- Linistea care ti-o ofera zona (de sublinat, noi mergem sambata pentru ca duminica este foarte aglomerat);



- Daca vezi si un firicel de apa, parca totul este si mai frumos;


- Micile cascade sunt o provocare pentru prietenul meu care doreste sa le surprinda cat mai frumos posibil (da, da iar am "dat spargere" la folderul lui cu poze);


- Oricand poti sa vezi inovatii romanesti 100%;



    Si bineinteles pasionatii de gratare, mititei, frigarui & co gasesc aici loc berechet pentru a-si satisface poftele. Pe ei i-am spurprins asupra faptului dar nu si in fotografii.
    Subsemanta nu a fost prea fotogenica de aceasta data, asa ca la urmatoarea postare de acest gen promit  sa va prezint o portie dubla. 

    Ce ziceti? Va place peisajul? Eu pot sa spun ca de fiecare data cand plec de aici simt ca mi-am incarcat bateriile si cred ca in acest an, poate mult mult ca in mai multi ani ma bucur ca locuiesc atat de aproape de aceste zone minunate.

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: