OOTD: Just breathe

luni, mai 20, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cum v-ati petrecut weekendul?
    Eu am profitat de vremea destul frumoasa si de Noaptea Muzeelor  facand o vizita la Muzeul in Aer liber Dumbrava Sibiului. Totul a fost superb, curat, frumos organizat, floricele parfumate, multa verdeata, toate ingredientele pentru o seara relexanta perfecta.
    M-am echipat cu rochita de pe Sheinside pe care imi propusesem sa o port cu totul si cu totul altfel dar, avand in vedere faptul ca sambata a si plouat in timpul zilei, s-a si racorit putin iar doar pe la ora 17: 00 am zarit primele raze ale soarelui mi-am luat frumos cizmulitele si geaca de blugi si am "incropit" un outfit care mi-a facut o deosebita placere sa il port.
    De aceasta data am profitat de toate locatiile si ma declar multumita de rezultatul "sedintei foto" (mare lucru, credeti-ma).
    Sper ca si voua sa va placa outfitul meu.











    Deci, ce parere aveti?
    Va place? Ati purta acest outfit?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like