Review: Gene false individuale Cupio Lash si adeziv gene false Darkness

miercuri, mai 29, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La inceputul acestei luni am primit un colet din partea  cupio.ro care continea un set de gene false individuale si un adeziv gene false negru.
    Le-am testat iar astazi urmeaza sa va povestesc despre fiecare in parte.
    Sa incepem cu genele false individuale Cupio Lash.
    Pe site-ul cupio.ro gasiti mai multe variante de gene false individuale dar eu am ales varianta genelor scurte. Cred ca stiti deja cauza care mi-a motivat decizia...Daca sunteti noi pe blogul meu, vreau sa va anunt ca am niste gene foarte scurte si ma cam deranjeaza acaest aspect.
   Varaianta aleasa de mine este destinata obtinerii unui look cat mai natural fara sa incarce machiajul ci doar sa-mi  "ajute" putin genele, oferindu-le volum.
    O cutie contine 56 manunchiuri de gene si arata in felul urmator.




    Fiecare manunchi poate fi manevrat foarte usor, desi aceasta a fost prima mea experienta cu acest tip de gene nu ma plang, nu m-au enervat m-am descurcat mult mai usor decat cu cele tip banda (trebuie sa precizez ca fac o comparatie cu prima mea experienta cu genele false tip banda). Cu putina atentie si rabdare puteti obtine atat un look natural cat si unul dramatic in functie de numarul de manunchiuri pe care il aplicati.
    Cu ajutorul unei pensete am luat pe rand cate un manunchi, am aplicat adezivul dupa care le-am aplicat la baza genelor
   
O mica demonstratie:


Pot sa va spun ca sunt foarte multumita de alegerea pe care am facut-o.
Aspectul este cu adevarat natural, genele pot fi purtate si pe parcursul zilei iar cea mai mica marime este perfecta pentru mine (da...chiar atat de scurte sunt genele mele...).
Sunt usor de indepartat cu ajutorul unuei dischete demachiante imbibate cu demachiant si pot fi refolosite.
Genele false individuale Cupio Lash pot fi achizitionate de aici la un pret de 17 lei.

Adezivul pentru gene false Darkness este al doilea produs despre care va voi povesti cate ceva.
Produsul are o cantitate de 7 ml si este ambalat intr-un tub usor de manevrat.


     Fiind obisnuita cu adezivul pe care il foloseam de obicei acesta mi s-a parut destul de lichid. In momentul in care am desurubat capacul, pe sistemul de dozare erau cateva urme ale produsului.
    Trebuie sa fiti foarte atente la dozare pentru a nu irosi produsul sau pentru a nu aplica prea mult produs pe care, ulterior sa va fie greu sa il indepartati.
    Am folosit produsul atat pentru gene false individuale cat si pentru gene false tip banda si am fost multumita. Adezivul si-a facut treaba, chiar prea bine. Cand am indepartat genele mi-a fost putin mai greu dar am folosit o cantitate mai mare de demachiant si am reusit sa finalizez procedura fara victime colaterale (am folosit demachiant normal, data viitoare voi incerca cu un bifazic).


Puteti achizitiona acest produs de aici, la un pret de 18 lei.

Ati folosit aceste produse? 
Va tenteaza?
Sunt foarte curioasa, voi ce preferati in materie de gene false?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like