InstaMania #97

luni, ianuarie 23, 2017 bydee-make-up 0 Comments



Hello ladies,

     Acum, ca am trecut si de jumatatea lunii ianuarie pot sa spun ca... m-am saturat de iarna. Gata! Mi-a ajuns. Am obosit sa merg pe derdelusurile din gheata din fata blocurilor temandu-ma ca nu cumva sa-mi rup vreun membru (Apropo, intr-una din zilele cu ger din saptamanile trecute am incercat sa vad cum functioneaza puterea exemplului la vecinii mei - am luat frumos lopata, "ustensila" pentru spart gheata si am spart cu al meu prieten o portiune din gheata din fata blocului. Reactiile au fost urmatoarele: un vecin de la un bloc alaturat a iesit si a maturat putin - yay!, cativa vecini au ras de noi - ce sa si faca?! si un vecin de la un alt bloc si-a aratat indignarea spunand ca sunt femeie si ar trebui sa bat la usile vecinilor de sex opus si sa le spun sa ma inlocuiasca. Mda... A doua zi vremea s-a mai imblanzit, gheata s-a mai topit si cineva a mai spart o parte din gheata dar nu in totalitate. Noi am avut febra musculara si asta a fost tot! Concluzia - puterea exemplului nu prea functioneaza a noi....), m-am cam saturat de cojoace si mi-e dor de adidasi...
    Trecand peste nelinistile intelectuale matinale, doresc sa va invit la un nou episod din InstaMania,episodul cu numarul 97. Yay!

    Daca afara este frig, stam in casa si molfaim. Deviza mea pentru ultimele zile.
    Zau ca am depasit limita admisa, mananc dulciuri dar sper ca in curand sa incep sa alerg pentru ca in caz contrar nu stiu daca o sa mai merg pe munte decat de-a rostogolul.
    P.S.: Aceasta ciocolata este pur si simplu, dementiala. Trebuie sa o incercati si voi!

    Ca tot vorbeam de tentatii...
    Jumatatea din partea dreapta este o tentatie si mai mare. O carte pe care nu o citesc decat cu portia de teama sa nu o termin prea repede. E atat de buna incat mi-e teama ca o sa mi se rupa sufletul cand o voi termina. Asta spuneam marti...


    Nu-i asa ca si voua va plac nuantele rosiatice? Rioja red e una dintre preferatele mele in ultima perioada.

    Si daca Donuterie nu e, nimic nu e... Trebuie sa iti mai amintesti de ea din cand in cand...

   Duminica m-am jucat putin cu cateva bunatati pe care le-am primit in coletul despre care va povestisem aici iar rezultatul va fi dezvaluit in curand si aici, pe blog.

    Apoi, toata ziua a fost dedicata unei carti careia i-am oferit 5 stelute pe Goodreads (si 5 mi se par prea putine) iar acum stau sa ma gandesc cum sa-i dedic o recenzie. A fost atat de buna incat ma tot gansesc la modul in care sa v-o prezint....

    Si-am incalecat pe-o sa, si v-am prezentat InstaMania.
   Sper ca si acest episod a fost pe placul vostru si, ne vedem data viitoare! Pana atunci puteti sa ma urmariti si pe Instagram, nume de cod @bydeediana.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like