Titluri noi pe wishlist-ul meu

duminică, ianuarie 15, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Nu stiu voi cum sunteti dar eu, cu cat am mai putin timp liber, cu atat adaug mai multe carti in lista celor pe care doresc sa le citesc. Si pentru ca nu-mi place sa pastrez doar pentru mine titlurile care m-au tentat in ultima perioada, m-am gandit sa vi le prezint si voua (poate va tentez si pe voi sau poate reusesc sa mai obitn si de la voi alte recomandari pentru a-mi extinde lista nesfarsita).
    Bun... sa incepem!

     Din clipa in care am vazut ca Stehpenie Meyer a lansat o noua carte am sarit de pe un picior pe altul cu mult entuziasm. Nu stiu daca voi ati indragit seria Amurg dar eu, la momentul respectiv, as fi dat orice ca sa o am si acum ocupa un loc de seama pe raftul bibliotecii mele. Sunt foarte curioasa daca stilul ei s-a schimbat pentru ca al meu e 100% diferit si vreau sa vad daca mai exista o legatura intre noi. Oricum, Chimista are un subiect captivant si eu sunt convinsa ca o sa-mi placa (Doamne-ajuta!).
    In ultima perioada toata lumea citeste Pofta de ciocolata iar eu, freamat de nerabdare sa pun gheruta pe ea si sa o devorez. Da, sunt foarte curioasa in privinta sa!
Sursa

    Dupa ce am citit postarea Ellei, mi-am spus ca-i musai sa citesc Casa ingerilor. Un stil diferit de tot ce abordez de obicei nu poate sa fie decat o provocare pentru mine. Da, e de citit!
    Si desi mi-am spus ca voi face o pauza de la cartile Lisei See (sau variatiuni pe aceeasi tema), dupa ce am citit articolul Claudiei m-am cam razgandit. Fetele din Shangai  e un titlu spre care mi-am indreptat aentia de cateva ori dar pe care mi-a fost teama sa-l adaug in cos. Acum tot ce imi doresc e sa plasez urgent o comanda si sa-l iau repejor.

    Daca sunteti bookaholici si nu o urmariti pe Gia, habar n-aveti ce pierdeti! Una dintre ultimele tentatii/recomandari facute a fost Toata lumina pe care nu o putem vedea si daca pana atunci ma gandeam ca avem de-a face doar cu un titlu popular acum mi-am cam schimbat parerea. Imi doresc sa-i ofer un loc confortabil pe raftul bibliotecii mele si sper sa reusesc sa o fac cat mai curand.
Sursa
    Gata! Ma opresc la cinci tiluri desi trebuie sa recunosc ca de aceasta data mi-a fost foarte greu sa le selectez doar pe cele de mai sus. Oricum, lista e in continua crestere si daca va plac postarile de acest gen as putea sa va prezint mai des tentatii "bookaholiste".
     Astept cu nerabdare si recomandarile voastre si daca ati citit una dintre cartile de mai sus, astept cu nerabdare si opinii (fara spoilere, va rog).

Kiss Kiss si o duminica de vis!


You Might Also Like