NOTD: Sand and vintage combo

miercuri, ianuarie 18, 2017 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,
    Pentru postarea de astazi, am dorit sa imi depasesc zona de confort culoare in care m-am regasit in tot sezonul rece (culori inchise si foarte inchise) si sa va prezint o manichiura care ma duce cu gandul la orice altceva numai la zapada nu.
    Mi se facuse dor de o manichiura in care sa folosesc oje texturate si chiar daca initial ma indreptasem spre negru, mi-a scuturat putin mainile si am inhatat nuante mai deschise. Apoi, pentru ca manichiura sa aiba si o tusa personala, am ales doua unghiute accent pe care am aplicat water decals-uri cu iz vintage. 
     Rezultatul a fost pe gustul meu si m-am bucurat de aceasta manichiura o saptamana intreaga.



Am folosit:
Oja Sally Hansen - Sugar Shimmer - Gummy grape;
Oja Nicole by O.P.I. - Cinna - man of my dreams;
Oja P2 Sand Style - Strict;
Water decals - Born Pretty Store.

     Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like