DIY: Coronita de Craciun homemade

miercuri, decembrie 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi arata cum puteti crea o cornita deosebita recicland lucruri de care nu mai aveti nevoie. Acest model mi s-a parut deosebit, eu am conceput-o pentru bunica mea pentru ca mi se pare un cadou inedit pentru o persoana careia ii place sa croseteze.
    Daca data trecuta am folosit hartie pentru a crea coronita buclucasa, de aceasta data vom folosi gheme de ata, crengute si fundite.

   
De ce avem nevoie:
- baza coronitei a fost facuta din crengute de salcie, pe care am incercat sa le "modelez" astfel incat rama sa fie cat mai perfecta;
- doua pulovere care nu mai erau de multa vreme in uz au fost materia prima pentru gemele albe si vernil;
- funditele au fost achizitionate din Carrefour, mi se pare ca dau o nota vesela coronitei;
- lipici.


    Dupa ce ati reusit sa modelati rama, incepeti sa lipiti ghemele pe ea (aveti nevoie de un lipici foarte, foarte bun, mie Momentul mi-a dat de furca dar daca nici de aceasta data nu m-am pregatit iar talentul m-a chinuit in jurul orei 23:00 m-am multumit si cu el). Puteti face mai multe gheme de nuante diferite, mai multe combinatii, eu am dorit sa o las asa pentru ca mi se pare simpla si de efect. Totusi am mai adaugat si cateva fundite iar efectul mi se pare foarte frumos.

Tadaaaa...


Procesul in sine nu dureaza foarte mult, pregatirea materialelor va va pune rabdarea la incercare putin.

    Ce parere aveti? Credeti ca o sa-i placa bunicii mele coronita? Ati incerca sa creati si voi o astfel de coronita?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: