NOTD: Cafe au lait

joi, decembrie 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Trebuie sa recunosc ca mi-a fost dor de unghiutele mele mai scurte. In ultima perioada le-am purtat mai lungi deoarece am incercat diverse modele si parca au inceput sa imi placa si la o lungime medie dar mi s-a facut dor de lungimea cu care eram obisnuita asa ca le-am scurtat.
    Cu aceasta ocazie am incercat o manichiura nude, de multa vreme imi doream o nuanta nude, dar nu foarte nude iar Cafe au lait din gama Nude Glam de la Essence mi se pare excelenta. Este o nuanta de cafea cu mai mult lapte cu cateva irizatii aurii delicate pe care unghiutele mele o plac tare mult.
    Nu va spun mai mult, voi lasa pozele sa va convinga:









Deci, v-am convins? Nu-i asa ca v-am facut pofta de o cafea cu lapte fierbinte, fierbinte?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: