TAG: Winterlicious

joi, decembrie 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Mi-a placut foarte mult ideea acestui TAG in momentul in care l-am vazut la  Ruxi chiar ii promisesem ca o sa il fac dar am amanat pana in momentul in care, Iris m-a nominalizat si fara sa mai stau mult pe ganduri l-am preluat. :)


1. Care este oja ta favorita in aceasta iarna ?
Pe langa fulgisorii mei iubiti, marea mea dragoste din aceasta iarna este oja Farmec numar 363. Desi nu sunt o mare fana a ojei rosii pe unghii anul acesta m-am lasat cucerita.


2.Care este produsul favorit pentru buze  iarna aceasta ?
Balsamul de buze Yves Rocher (stiu, sunt datoare cu un review :)).


3.Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat in iarna aceasta ?
Cu durere in suflet doresc sa va anunt ca am devenit o maaare figuroasa. Obiectul vestimentar  este caciulita de blana de care nu ma voi desparti pana la primavara.


4. Care este cel mai des accesoriu purtat iarna ?
Pot spune ca cerceii sunt accesoriile mele preferate, nu am o pereche preferata ii iubesc in egala masura.

5. Care este parfumul preferat / lumanarea preferata ?
Aroma mea preferata din aceasta iarna este aroma lumanarii Glade cu portocale si scortisoara. Este delicioasa, v-o recomand, merita toti banutii.


6. Care este bautura ta preferata iarna ?
Ceaiul. Imi plac in special ceaiurile cu arome de fructe de padure dar imi doresc sa gust din toate aromele posibile in aceasta iarna.

7.Care este filmul tau preferat de sarbatori ?
Nu am un film preferat. Astept noile aparitii cinematografice. Sper sa fiu placut surprinsa.

8.Care este melodia ta preferata de Craciun ?

Merry Christmas Everyone - Shakin' Stevens.


9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori ?
Nu pot spune ca prefer un anumit sortiment culinar dar...de cand citesc TAG-urile din blogosfera va spun cu mana pe inima ca mi s-a facut pofta de sarmale.

10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori ?
Bradutul si coronitele.
Pot sa ma laud cu propria creatie, nu?

11.Ce planuri ai de sarbatori ?
Vreau sa merg acasa, acolo unde e cald si bine. Cu asta cred ca am spus tot. :)

Dragele mele, acesta este TAG-ul cu numarul 2, mai am unul pe lista pana la Craciun, am promis ca il voi face si o sa il fac. Sper ca v-au placut raspunsurile mele, iar in cazul in care n ati preluat acest TAG pana acum, sunteti invitatele mele. Bineinteles, cititoarele mele care nu au blog, sunt invitate la sectiunea de comentarii. :)

Kiss Kiss Dee

P. S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. O puteti face aici.

You Might Also Like

0 comentarii: