Provocarea lunii: Povestile copilariei

sâmbătă, decembrie 01, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi, alaturi de doua bloggerite dragi mie va vom prezenta o noua rubrica si anume Provocarea lunii. In fiecare luna vom propune o tema pe care fiecare dintre noi o va interpreta in propriul stil.
    Avand in vedere ca astazi este 1 decembrie - La multi ani Romania!, ne-am provocat la interpretarea unui basm romanesc. Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la basmele copilariei primul autor care imi vine in minte este Ion Creanga, asa ca am ales un basm foarte frumos pentru aceasta provocare  - Fata babei si fata mosneagului.

Sursa

    Intr-adevar fotografia nu este foarte frumoasa dar modul in care a fost surprins caracterul fiecarui personaj mi s-a parut foarte inspirat.
    In prima faza, mi-am dorit sa fiu fata mosneagului, fata buna si cuminte, dupa care mi-am amintit ca majoritatea postarilor mele sunt de acest gen si voi v-ati dorit sa vedeti si un machiaj mai intens pe blogul meu si am acceptat provocarea. Astazi sunt fata babei - fata rea, care obtine intotdeauna tot ce isi doreste fara sa depuna prea mult efort. Deznodamantul basmului cred ca il cunoaste toata lumea, nu cred ca mai are rost sa intru in detalii.
    Acestea fiind spuse......aceasta este interpretarea mea:










Produse folosite:
Machiajul ochilor:

 Paleta Coastal Scents Prism Palette:


 Fard quatro Ga-De:

 Paleta Radiance:



- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Eyeliner Gel Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Creion Revlon Luxurious Color - Black - linia apei.
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Blush Oriflame.

Machiaj buze:
- Creion Revlon Luxurious - Navy;
- Ruj Oriflame - Colour Attraction - Urban Twilight.

    Ce parere aveti despre interpretarea mea? Eu sunt foarte curioasa de interpretarea partenerelor mele, Alexantza si  Alexia "fug" acum sa le spionez.
Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: