Review & Swatch: MUA Undressed Palette

sâmbătă, decembrie 29, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum stiti, la inceputul acestei luni, am profitat de recucerea de 35 % si transport gratuit si am plasat prima mea comanda MUA. Nu pot sa le reprosez nimic, comanda a fost plasata imediat dupa ce s-a dat startul promotiei, produsele au venit foarte repede si nu am avut nici o problema.
    Cand am auzit prima data de MUA, am intrat timid pe site-ul lor si am inceput sa ma uit la produse, la preturi, sa fac comparatii iar in momentul in care am aflat de promotie am inceput sa imi fac "planuri de atac". Nu doream sa ma avant si sa achizitionez foarte multe produse pentru ca nu le cunosteam calitatea, asa ca m-am decis sa achizitionez cate ceva din fiecare sortiment care m-a tentat urmand ca, in cazul in care voi fi multumita sa profit de urmatoarea promotie.  Am inceput sa caut swatch-uri ale paletelor si desi imi doream mai multe, m-am decis asupra paletei Undressed si ma bucur ca am luat aceasta decizie.
    Astazi va voi prezenta paleta Undressed, paleta de care sunt foarte mandra.




    Paleta contine 12 pastilute cu nuante nude, metalice si mate, mai mult sau mai putin pigmentate, dupa cum veti putea observa din swatch-uri.
    Are 9.6 grame, o valabiltate de 12 luni de la data deschiderii si un pret standard de 3 lire.
    Sincera sa fiu, m-a impresionat deoarece raportul calitate/pret este excelent.
    Mi se pare ca este o paleta care isi merita locul in orice trusa, deoarece nuantele pe care le are pot crea nenumarate look-uri de la cele mai naturale pana la cele mai dramatice. Eu o folosesc atat pentru machiajul de zi cat si pentru machiajul de seara.
    Imi place mult consistenta fardurilor, sunt usor de aplicat si "manevrat", singurele nuante pentru care trebuie sa insist in momentul aplicarii fiind cele mate. Desi nu folosesc intotdeauna primer pentru machiajul din timpul zilei acestea rezista admirabil, cel putin in cazul meu. 
    Fiind blonda, sprancenele mele necesita conturare permanenta (in cazul in care nu le vopsesc) asa ca nunatele mate sunt folosite si pentru conturarea sprancenelor (randul de sus, amestec nuanta a 3-a si penultima - de la stanga la dreapta).
     Nuantele de pe randul de sus pot fi folosite pentru un machiaj natural de zi.


Fara blitz:


Cu blitz:



    Nuantele de pe randul de jos sunt mai intense si pot fi combinate pentru obtinerea unui look mai intens de zi sau pentru obtinerea unui machiaj de seara dramatic.


Fara blitz:


 Cu blitz:


    Concluzionez, spunand ca, aceasta paleta s-a strecurat incet-incetisor in sufletul meu, iar dimineata in momentul in care imi intind "tentaculele" catre portfard aceasta este prima pe care o aleg. Pretul este mai mult decat acceptabil, parerea mea este ca merita atentia voastra.

Ati folosit aceasta paleta? Daca da, ce parere aveti despre ea? Ce alte produse imi recomandati (se apropie reducerea de 50% si as dori sa stiu spre ce produse ar trebui sa imi indrept atentia)?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like